قفل دیجیتال اثر انگشتی هوشمند

قفل دیجیتال اثر انگشتی هوشمند

قفل دیجیتال اثر انگشتی هوشمند به شکلی جذاب و شیک طراحی شده است. امکان دسترسی را به وسیله اثر انگشت و دیگر روش‌های دسترسی (رمز، کارت، ریموت، بلوتوث و اپلیکیشن) فراهم نموده است. تقریباً جنس مغزی تمام این قفل‌ها از جنس فولاد ضد زنگ و ضد دیلم ساخته شده است و دسترسی به روش اثر انگشت آن‌ها به صورت بیومتریک یا بافت زنده می‌باشد. این محصول از سیستم‌های امنیتی مانند قفل کودک، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، شب ‌بند، آلارم ضد سرقت، ضد حریق و ضد شوک و … برخوردار است. در مجموع می‌توان اذعان کرد که قفل دیجیتال اثر انگشتی هوشمند یک قفل منحصر به‌فردی است که می‌تواند به هر منطقه امنیت و آرامش را به صورت تضمینی هدیه دهد.

قفل دیجیتال اثر انگشتی

یکی از جدیدترین مدل‌های قفل دیجیتال می‌باشد. این قفل‌ها به دلیل مزایا و آپشن‌هایی که دارند مورد استقبال مشتریان قرار گرفته‌اند. ساخت و تولید این قفل اثر انگشتی باعث شده که بعد از مدت‌ها مشتریان از آسان‌ترین، قوی‌ترین و راحت‌ترین روش دسترسی برخوردار شوند. همچنین نصب این قفل منجر به کاهش هزینه‌های اضافی مشتریان شده است و تقریباً این هزینه‌ها را به صفر رسانده است. کارایی و طول عمر بالایی دارند. بیشتر آن‌ها با هر شرایط آب و هوایی سازگاری دارند. همچنین این قفل‌ها تضمین کننده امنیت، آرامش و راحتی شما مشتریان عزیز به شمار می‌روند. خصوصاً آن دسته از قفل‌هایی که مورد تأیید جامعه جهانی است. مانند قفل سامسونگ، گیت‌من، یال و … . از این‌رو می‌توان به ‌جرئت اعلام کرد که قفل دیجیتال اثر انگشتی هوشمند یک قفل امنیتی پیشرفته‌ا‌ی است که شما را قادر می‌سازد تا به وسیله اثر انگشت ورود و خروج خود را تضمین کنید.

قفل اثر انگشتی ANVIZ

مزایای قفل دیجیتال اثر انگشتی

  • مجهز به آلارم هشدار (ضد سرقت، ضد حریق و ضد شوک)
  • مجهز به قفل کودک، قفل اتوماتیک و قفل شب ‌بند
  • مجهز به روش دسترسی متعدد (اثر انگشت، کارت، رمز، اپلیکیشن و ریموت)
  • قابلیت اتصال به سیستم هوشمند‌سازی داخلی
  • ثبت و کنترل ورود و خروج افراد
  • مجهز به روش‌های تقویت کننده امنیت دسترسی (قفل دوبل، بیومتریک و رمز ادمین)

مزایای این قفل نشان می‌دهد که این محصول بسیار مقرون به صرفه است. خصوصاً اگر این قفل را از شرکت معتبری خریداری کنید که گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش به شما ارائه دهد. لازم به ذکر است که شرکت ما این قفل‌ها را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب همراه با مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

قفل اثر انگشتی

قفل دیجیتال اثر انگشتی هوشمند Anviz L100

قفل دیجیتال Anviz L100 دسترسی توسط کارت و اثر انگشت را به شما می‌دهد. این قفل می تواند تمام ورود و خروج ها را در حافظه خود ثبت کند. این قفل هوشمند همچنین 5 چفت و شیار دارد که برای کاربران موقت مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانند میهمان یا پرستار نوزاد.

این قفل دیجیتال اثر انگشتی مجهز به پوشش کرومی است و از جنس فولاد ضد زنگ تولید و ساخته شده است. قفل دیجیتال Anviz L100 دارای کلید‌های مکانیکی برای مواقع ضروری نیز است. به‌عنوان مثال هنگامی که شارژ باتری قفل به اتمام رسیده باشد و قفل باز نشود، می‌توانید از کلید‌های مکانیکی استفاده نمایید. قسمت اثر انگشت خوان آن بر روی دستگاه آبی رنگ می‌باشد.

همچنین این قفل امنیت و آرامش مشتریان را فراهم می‌کند. در واقع تضمین کننده امنیت همه جانبه شما مشتریان عزیز به شمار می‌رود. به همین خاطر شرکت ما این قفل را با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب همراه با خدمات‌رسانی (مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و پشتیبانی فنی) در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. چرا که با نصب این قفل و با دادن این مزایا از سوی شرکت مشتریان عزیز به‌صورت واقعی و تضمینی به امنیت و آرامش دست پیدا خواهند کرد. البته شرکت ما قفل دیجیتال اثر انگشتی (سامسونگ، گیت من و یال) و یا هر مدلی که مشتریان عزیز در نظر داشته باشند را برای آن‌ها فراهم خواهیم کرد. کافی است فقط با شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

قفل ANVIZ

مشخصات قفل دیجیتال اثر انگشتی هوشمند Anviz L100

  • بدنه بسیار مقاوم و از جنس کروم دارد.
  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت و کار را دارد.
  • تأمین شارژ قفل به‌وسیله 4 عدد باتری AA و مجهز به منبع تغذیه اضطراری
  • مجهز به آلارم چهارگانه هشدار (ضد سرقت، ضد حریق، ضد شوک و اتمام شارژ باتری)
  • قابلیت نصب بر روی تمام درب‌ها (چوبی، فلزی، ضد سرقت و سکوریت)
  • مناسب برای تمام مناطق گرم سیر و سرد سیر (40 تا 10 درجه سانتی گراد)
  • مجهز به کلید اضطراری

و …

بدون شک اگر به مشخصات فوق توجه شده باشد. به این نتیجه رسیده‌اید که قفل دیجیتال اثر انگشتی Anviz L100 یکی از قفل‌هایی است که تضمین کننده امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز به شمار می‌رود. در صورتی که قصد خرید قفل دیجیتال اثر انگشتی هوشمند را دارید، می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

در همین راستا شرکت ما به شما توصیه می‌کند اگر قصد خرید قفل دیجیتالی را دارید حتماً آن را از شرکت معتبر تهیه کنید، شرکتی که تحت هر شرایطی مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مشتریان عزیز برای اطلاع از مجصولات جدید قفل دیجیتال می‌توانید پیج آراد لاک را در اینستاگرام دنبال فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها