سیستم قفل کودک قفل الکترونیکی (قفل دیجیتال کارتی،قفل دیجیتال اثر انگشتی و قفل دیجیتال رمزی)

سیستم قفل کودک قفل الکترونیکی

یکی از سیستم‌های امنیتی قفل‌های هوشمند شرکت سامسونگ، سیستم قفل کودک می‌باشد که با فعال کردن این سیستم به شما کمک می‌کند که دیگر نگران بیرون رفتن کودک دلبند خود از منزل نباشید. در واقع به مشتریان عزیز کمک می‌کند که کودکان آن‌ها از هرگونه خطرات احتمالی به دور باشد.

سیستم قفل کودک قفل الکترونیکی

سیستم قفل کودک عبارت است از دکمه‌ای فیزیکی که در قسمت داخلی درب طراحی و تعبیه شده است و تنها زمانی از داخل می‌توان درب را باز کرد که به همراه دستگیره این دکمه فشرده شود. در واقع تکمیل کننده پازل امنیت و آرامش خانه شما مشتریان عزیز می‌باشد. در مجموع قفل کودک به دو دلیل یکی از قوی‌ترین سیستم‌های تعبیه شده در قفل دیجیتال یا قفل الکترونیکی به شمار می‌رود.

قفل کودک سامسونگ

تضمین امنیت کودکان و افراد مبتلا به آلزایمر

این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که اگر کودکان و افراد مبتلا به آلزایمر دستگیره را بکشند درب باز نمی‌شود، چرا که باز کردن درب تنها زمانی اتفاق می‌افتد که به همراه دستگیره دکمه قفل کودک هم فشرده شود. بنابراین می‌توان اذعان کرد که خرید قفل دیجیتالی خصوصاً با آپشن قفل کودک برای هر خانه‌ای ضروری و واجب است. در صورتی که قصد خرید قفل‌های دیجیتالی با این آپشن و با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارید، می‌توانید آن را از شرکت ما تهیه کنید. چرا که شرکت ما فقط و فقط قفل‌های اورجینال و با کیفیت بسیار بالا وارد کرده است که بدون هزینه اضافی و به صورت بلندمدت، امنیت و آرامش مشتریان را تضمین می‌کند.

تضمین امنیت و آرامش صد در صدی

بدون شک قفل‌های الکترونیکی که فاقد قفل کودک به شمار می‌روند، امنیت و آرامش مشتریان را به‌صورت صد در صدی تضمین نمی‌کنند. چرا که مشاهده شده که برخی سارقین و افراد غیرمجاز با ترفندهای ویژه و ساده با وارد کردن وسیله دست‌ساز از راه چشمی دستگیره درب را کشیدن و درب را باز کرده‌اند. در حالی که اگر قفل‌هایی با سیستم امنیتی کودک بر روی آن درب‌ها نصب شده بود، افراد غیرمجاز و سارقین با این گونه ترفندها نمی‌توانستند وارد شوند.

در صورتی که قصد خرید قفل با چنین سیستم‌های امنیتی را دارید، کافی است با شماره تماس‌های درج شده در وب‌سایت ما تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت ما علاوه بر مشاوره رایگان و گارانتی واقعی، خدمات پس از فروش را به‌صورت 24 ساعته به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

قفل کودک

مزایای سیستم قفل کودک قفل الکترونیکی

از آلیاژهای قوی و مقاوم ساخته شده است و به‌سادگی امکان تخریب و شکستن آن‌ها وجود ندارد. قفل کودک یک سیستم امنیتی و حفاظتی محسوب می‌شود. بنابراین با نصب قفل‌هایی با چنین سیستمی، ورود سارقان و افراد غیرمجاز به خانه شما را غیرممکن می‌کند. از این‌رو می‌توان نتیجه گرفت که سیستم قفل کودک امنیت بسیار بالایی به مشتریان عزیز هدیه می‌دهد. البته شرکت ما هم مزیت‌هایی به آن‌ها افزوده است تا مشتریان عزیز بدون هیچ نگرانی و به‌صورت تضمینی از امنیت و آرامش برخوردار باشند. مهم‌ترین مزیت‌هایی که شرکت ما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، عبارت‌اند از: مشاوره رایگان، گارانتی واقعی، پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش

خرید قفل الکترونیکی

اول از همه قفلی را خریدار کنید که مجهز به قفل کودک باشد. از فروشگاه‌های معتبر قفل دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید و از ارائه خدمات‌رسانی پس از فروش آن‌ها مطمئن شوید. همچنین از فروشگاه‌هایی که به‌صورت 24 ساعت پاسخگوی شما هستند محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. در واقع شرکت ما قفل الکترونیکی با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب، همراه با خدمات‌رسانی ویژه مانند مشاوره رایگان، گارانتی واقعی، نصاب و … را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌دهد.

قفل کودک قفل دیجیتال

کلام پایانی

بدون شک سیستم قفل کودک تأمین کننده امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز به شمار می‌رود. از این‌رو ما به مشتریان عزیز پیشنهاد می‌کنیم که قفلی الکترونیکی را با ویژگی سیستم قفل کودک انتخاب نمایید و حتماً آن را از شرکت معتبری تهیه نمایید که خدمات‌رسانی ویژه در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

جهت خرید قفل دیجیتال و آشنایی با مدل‌های قفل الکترونیکی از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها