سیستم ضد شوک قفل الکترونیکی (قفل دیجیتال کارتی،قفل دیجیتال اثر انگشتی و قفل دیجیتال رمزی)

سیستم ضد شوک قفل الکترونیکی (قفل دیجیتال کارتی،قفل دیجیتال اثر انگشتی و قفل دیجیتال رمزی)

متأسفانه این روزها شاهد روند رو به رشد ناامنی در جامعه هستیم و همین موضوع باعث افزایش تقاضای قفل الکترونیکی در کشور شده است. زیرا قفل الکترونیکی امنیت و آرامش یعنی مهم‌ترین نیاز مردم را برآورده می‌کند. اما هدف ما در این مقاله پرداختن به قفل الکترونیکی نیست، چرا که در مقالات قبلی به این موضوع اشاره شد. در واقع ما قصد داریم یکی از ویژگی‌های قفل الکترونیکی یعنی سیستم ضد شوک قفل الکترونیکی را مورد واکاوی قرار دهیم.

سیستم ضد شوک قفل الکترونیکی

امروزه مشتریان عزیز ترجیح می‌دهند از این قفل‌های الکترونیکی به جای قفل معمولی استفاده کنند. همان‌طور که اشاره شد، یکی از دلایل استفاده از قفل هوشمند، سیستم امنیتی بالای آن‌ها می‌باشد. یکی از این سیستم‌ها «ضد شوک» می‌باشد و تاکنون نقش مثبت و چشمگیری در زندگی مشتریان عزیز ایجاد کرده است. چرا که تکمیل کننده موانع جلوگیری از افراد غیرمجاز و سارقین به داخل خانه است.

سیستم ضد شوک

عملکرد سیستم ضد شوک قفل الکترونیکی

عملکرد اصلی سیستم ضد شوک، جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به داخل خانه و محل کار شما مشتریان عزیز می‌باشد. در واقع اگر سارقین و افراد غیرمجاز به قفل شوک (ولتاژ) وارد کنند، قفل به طور خودکار برای چند ثانیه خاموش می‌شود و مانع ورود این افراد به داخل خانه و محل کار شما می‌شود.

یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود سارقین نتوانند با وارد کردن شوک و ضربه وارد خانه شما شوند، بدنه قفل است. در واقع بدنه قفل الکترونیکی از آلیاژهای مقاوم طراحی و ساخته شده است که در برابر ضربات و شوک (ولتاژ) بسیار مقاوم است. لازم به ذکر است مغزی این قفل‌ها هم تأثیرگذار هستند، خصوصاً آن دسته قفل‌هایی که به دو یا چند زبانه و یا زبان هوک مجهز هستند. در مجموع این سیستم ضد شوک تعبیه شده در قفل الکترونیکی خیال مشتریان عزیز را از بابت امنیت و آرامش راحت می‌کند.

در صورتی که خواهان خرید چنین قفل‌هایی با این سیستم هستید، حتماً آن‌ها را از فروشگاه‌ها و شرکت‌هایی تهیه نمایید که در مقابل مشتریان عزیز خود احساس مسئولیت کنند. با مشتریان خود شفاف و رو راست باشند و به مشتریان خود امتیازهای ویژه‌ای مانند گارانتی واقعی، مشاوره رایگان، پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش ارائه دهند. لازم به ذکر است که شرکت ما به خوبی همه موارد مذکور را به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد تا مشتریان بدون هیچ نگرانی و اضطرابی به صورت صد در صدی امنیت، آرامش و راحتی داشته باشند.

قفل سامسونگ

دلیل تقاضای قفل الکترونیکی با ویژگی سیستم ضد شوک

اگر بخواهیم دلیل تقاضای قفل الکترونیکی را جزئی‌تر و مفصل‌تر بررسی کنیم، می‌توان گفت که به سه دلیل تقاضای قفل دیجیتال افزایش پیدا کرده است:

  • دلیل اول: این قفل علاوه بر این‌که روش‌های سریع، آسان و راحت را به مشتریان عزیز هدیه می‌دهد، همچنین موجب شده هزینه اضافی مشتریان را هم کاهش بدهد.
  • دلیل دوم: زیبایی منحصر به فرد قفل دیجیتال، اما دلیل اصلی انتخاب زیبایی نبوده است. چرا که هدف انتخاب امنیت و آرامش می‌باشد.
  • دلیل سوم: امنیت و آرامش این قفل‌ها می‌باشد. در واقع این قفل‌ها تنها ابزاری هستند که امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز را به‌صورت صد در صدی تضمین می‌کنند. یکی از آپشن‌هایی که این تحول مثبت ایجاد کرده است سیستم ضد شوک قفل الکترونیکی می‌باشد که در این مقاله به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت.

قفل سامسونگ اثر انگشتی

نمونه قفل‌های مجهز به سیستم ضد شوک

این روزها شاهد افزایش برندهای متعددی از قفل دیجیتال یا الکترونیکی در بازار هستیم و همین موضوع انتخاب کاربران را کمی سخت و دشوار کرده است. زیرا این امکان وجود دارد که مشتریان در انتخاب با مشکلاتی روبرو شوند و یا نتوانند انتخاب درستی را داشته باشند. اما در این میان برندهایی هم مشاهده می‌شود که برترین و بهترین ویژگی‌های فنی و امنیتی در آن‌ها تعبیه شده است. مصداق سامسونگ، یال و گیت من.

برند سامسونگ، یال و گیت من

همان‌طور که همه شما می‌دانید، این سه برند تاکنون بهترین و قوی‌ترین قفل‌های دیجیتال را طراحی و روانه بازار کرده‌اند که مجهز به بیشترین سیستم امنیتی مانند قفل کودک، ضد شوک، ضد حریق، ضد سرقت، قفل اتوماتیک، آلارم هشدار، تابع خیالی، شب ‌بند و … هستند. مهم‌ترین قفل‌های که همه این موارد ذکر شده را دارند، عبارت‌اند از:

سامسونگ: مدل DS700 ،G510 ،H30 ،DH520 ،DP930 ،DP728 ،DR719 ،DR718 ،A20 ،6020 و F20

گیت من: مدل WB360 ،A330 ،A300-FH ،X300-FH ،WB200 ،E100 ،F300-FH ،V300-FH ،V100-FH ،A20 ،WF20 ،F50-FD و …

یال: مدل YDM 3168 ،YDM3109 ،CODE HANDLE ،YMG 40 ،VULCAN-F و GOLD BLACK 4109

قفل دیجیتال سامسونگ

برای کسب اطلاعات در خصوص هر کدام از این مدل‌های با کیفیت و با قیمت مناسب می‌توانید از محصولات شرکت ما بازدید کنید و با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت ما خدمات‌رسانی به‌صورت 24 ساعته در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

جهت پیگیری اخبار روز دنیای قفل هوشمند پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها