سیستم قفل اتوماتیک موجود در قفل‌های دیجیتال

سیستم قفل اتوماتیک موجود در قفل‌های دیجیتال وظیفه قفل کردن درب به صورت خودکار را بر عهده دارند به‌طوری که دیگر کسی از خارج بدون مجوز نمی‌تواند وارد شود. اما در داخل با کشیدن دستگیره قفل باز می‌شود.

سوالات متداول در رابطه با قفل اتوماتیک قفل دیجیتال

سیستم قفل اتوماتیک برای چه افرادی مناسب است؟

این سیستم برای افرادی که وسواس فکری دارند و یا در قفل کردن درب شک و تردید دارند یا می‌خواهند امنیت بیشتری داشته باشند، بسیار حائز اهمیت و مناسب است. زیرا بعد از بسته شدن درب، دستگاه به صورت خودکار قفل می‌شود و دیگر کسی از خارج بدون رمز یا کارت یا اثر انگشت و یا کلید مکانیکی نمی‌تواند وارد شود.

هر چند که این قفل برای تمامی مناطق مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است، اما نصب قفل هوشمند مجهز به این سیستم قطعاً برای مغازه‌ها، صرافی، طلا فروشی‌ها بسیار مناسب می‌باشد. به‌طوری که اگر بگوییم لازم و ضروری است، بیهوده نگفته‌ایم.

سیستم قفل اتوماتیک موجود در قفل‌های دیجیتال

آیا می‌توان سیستم قفل اتوماتیک آن را غیرفعال کرد؟

بیشتر سیستم‌هایی که در قفل دیجیتال تعبیه شده‌اند، این اختیار را به مشتریان عزیز می‌دهند. در صورتی که کاربران بخواهند و لازم بدانند آن را غیرفعال نمایند. چرا که هدف نهایی تولید کننده این چنین قفل‌ها برقراری امنیت، آرامش و راحتی است. بنابراین هیچ سیستمی از قفل دیجیتال تحمیلی نیست که شما مجبور باشید حتماً با آن کنار بیایید، زیرا تحمیلی بودن خود نشانه‌ای از سلب امنیت و آرامش محسوب می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سیستم‌های قفل اتوماتیک یا دیگر آپشن‌ها می‌توانید با شماره تماس درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل فرمایید.

قفل اتوماتیک قفل دیجیتال

چه قفل‌هایی مجهز به سیستم قفل اتوماتیک هستند؟

بدون شک اکثر قفل‌های با کیفیت مانند سامسونگ، یال، گیت من، روک و … مجهز به این سیستم هستند. بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید قفل دیجیتالی را داشتید، حتماً قفلی را انتخاب نمایید که علاوه بر سیستم قفل اتوماتیک، از سیستم قفل کودک، قفل شب ‌بند، آلارم هشدار، ضد حریق، ضد هک و … برخوردار باشد.

درسته هر کدام از این سیستم‌ها بر روی قیمت قفل تأثیرگذار هستند، اما شرکت ما چنین قفل‌هایی را با قیمت مناسب به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

مزایای سیستم قفل اتوماتیک

هنگامی که شما کاربران عزیز فراموش کرده‌اید درب خانه و محل کار خود را قفل نمایید، این سیستم به صورت هوشمند این کار را برای شما انجام می‌دهد. به‌طوری که برای ورود به کارت یا رمز یا اثر انگشت و یا کلید مکانیکی مورد نیاز باشد.

تضمین کننده امنیت، آرامش و راحتی شما مشتریان عزیز به‌حساب می‌آید. زیرا در برابر اعمال نیروهای غیرمجاز مقاوم هستند و تحت هیچ شرایطی افراد غیرمجاز توان ورود به داخل خانه و محل کار شما را نخواهند داشت.

بنابراین هیچ راهی وجود ندارد که افراد غیرمجاز و سارقین بتوانند، سیستم قفل اتوماتیک را باز کنند. حتی اگر تلاش کنند که این کار انجام دهند، آلارم هشدار فعال خواهد شد.

قفل دیجیتال

نحوه عملکرد سیستم قفل اتوماتیک

بر روی مغزی قفل دیجیتال یک سنسور به شکل V قرار گرفته است که با بسته شدن درب این زبانه در داخل مغزی حرکت می‌کند و به ‌اصطلاح جمع می‌شود. در واقع این کار باعث فعال شدن مکانیزم قفل خودکار می‌گردد و در مدت‌زمان مشخص درب خود به‌ خود قفل می‌شود و برای وارد شدن حتماً باید به یکی از روش‌های دسترسی مجاز و تعریف شده مانند کارت، اثر انگشت و رمز در اختیار داشته باشید.

تنظیم مدت‌زمان فعال شدن سیستم قفل اتوماتیک

در برخی از مدل‌های قفل دیجیتال، زمان فعال شدن مکانیزم قفل خودکار قابل تغییر می‌باشد که با استفاده از این ویژگی می‌توان مدت‌زمان قفل شدن درب را به دلخواه تنظیم کرد.

قفل اتوماتیک

کلام پایانی

بدون شک سیستم قفل اتوماتیک در کنار قفل کودک، ایمن‌ترین و امن‌ترین زندگی را برای شما فراهم می‌نماید. زیرا این دو سیستم باعث می‌شوند که هیچ سارقی توان ورود به داخل خانه شما را نداشته باشد. بنابراین می‌توان گفت قفل دیجیتال مجهز به سیستم اتوماتیک تضمین کننده امنیت خانه و محل کار شما می‌باشد.

جهت اطلاع از محصولات جدید قفل دیجیتال درب پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها