خدمات پس از فروش شبانه روزی قفل دیجیتال

خدمات پس از فروش

توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی مؤثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت در دستور کار مدیران و کارکنان این شرکت قرار گرفته است. به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام یافته‌ای برای افزایش روز افزون میزان خشنودی مشتریان در سطح گروه وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دستیابی به آن نتایج درخشانی به بار آورد.

از این‌رو شرکت ما برای خدمات پس از فروش شبانه‌روزی قفل دیجیتال به چند روش عمل می‌کند تا مشتریان عزیز هیچ کمبودی در امنیت و آرامش خود احساس نکنند.

قفل دیجیتال

تشکیل تیم متخصص و مجرب

شرکت آراد لاک برای ارائه خدمات پشتیبانی هرچه ‌بهتر از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان، متخصصان و نمایندگان استانی در سطح کشور یاری گرفته است تا بتواند این سرویس را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ارائه کند. همچنین شایان ذکر است، این شرکت شرایطی را فراهم نموده است تا خدمات پشتیبانی مؤثر و کارآمدی را نیز به‌صورت دائم و 24 در کلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارائه دهند. لازم به ذکر است که این تیم متخصص شما مشتریان عزیز را در تمام مراحل همراهی خواهند نمود تا بهترین و با کیفیت‌ترین قفل دیجیتال با هزینه مناسب به دست آوردید.

قفل دیجیتال

تشکیل تیم پشتیبان فنی

هم‌اکنون تیم پشتیبانی فنی شرکت ما و به صورت دائمی آماده پاسخگویی به نیازها و مشکلات شما کاربران عزیز می‌باشد. لازم به ذکر است که شما مشتریان گرامی می‌توانید در ساعات اداری با بخش پشتیبانی شرکت تماس گرفته و همچنین در طول شبانه‌روز و در تمام ایام سال از طریق شماره تماس‌های درج شده در وب‌سایت تماس بگیرید و یا مشکلات خود را با تیم پشتیبانی فنی شرکت ما مطرح نمایید. مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مشتریان بی‌درنگ پیگیری و در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

مشاوره رایگان

کارشناسان توانمند شرکت ما با بهره‌گیری از دانش و مهارت چندین ساله خود تمام اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان خود آن‌هم به‌صورت رایگان قرار می‌دهند تا علاوه بر کسب رضایت مشتریان عزیز، اعتماد متقابل را در میان آن‌ها نهادینه کنند و به‌صورت بلندمدت امنیت، آرامش و راحتی را داشته باشند. از این‌رو شما مشتریان عزیز می‌توانید با بهره‌گیری از مشاوره رایگان شرکت ما اطلاعات جامع و با توجه به نیازهای خود را دریافت نمایید و صاحب یک قفل دیجیتال با کیفیت و قیمت مناسب شوید.

خدمات 24 ساعته قفل دیجیتال

نصب قفل دیجیتال

درسته که بر اساس دفترچه راهنمایی که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم، می‌توانید قفل دیجیتال خود را نصب نمایید. اما تیم نصاب ما درب خانه شما را مورد بررسی قرار می‌دهند تا نصب قفل دیجیتال شما در کم‌ترین زمان ممکن و بر اساس اصول و قواعد فنی انجام شود. زیرا اگر قفل دیجیتال شما به درستی و بر اساس قواعد و اصول نصب نگردد، حتماً مشکلاتی مانند از کار افتادن آلارم هشدار، تراز نبودن قفل، قطع اتصال میان بدنه داخلی، بدنه خارجی، مغزی و … در پی خواهد داشت. به همین منظور شرکت ما برای جلوگیری از این مشکلات به‌صورت شبانه‌روزی نصب قفل دیجیتال شما را بر عهده می‌گیرد.

آموزش استفاده از قفل دیجیتال

شرکت ما برای آموزش نحوه کار کردن سالم قفل دیجیتال شما برنامه‌های آموزشی به‌صورت آنلاین و حضوری برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است که پس از نصب قفل به‌طور صحیح و استاندارد سیستم‌های قفل را فعال یا غیر‌فعال نمایید، چگونه رمز را تغییر دهید در چه زمانی باتری تعویض نمایید و … چرا که استفاده نادرست نه‌تنها امنیت و آرامش شما را سلب می‌کند، بلکه منجر به هزینه اضافی خواهد شد.

تعمیر قفل دیجیتال

همه ما می‌دانیم که قفل دیجیتال با کیفیت به ندرت نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. ولی به هر حال دور از دسترس نیست و ممکن است حداقل یک‌بار به تعمیر نیاز داشته باشد. به همین منظور شرکت ما برای رفاه مشتریان عزیز، گروه متخصصی را برای تعمیر قفل دیجیتال در نظر گرفته است تا هر زمانی قفل مشتریان به تعمیر نیاز پیدا کرد، بتوانند تحت هر شرایطی و در هر زمانی (حتی ایام تعطیل) قفل آن‌ها را تعمیر نمایند. بنابراین شما مشتریان گرامی می‌توانید با خیالی آسوده تمام تعمیرات قفل دیجیتال خود را به تیم فنی شرکت ما بسپارید و یا سؤالات خود را با آن‌ها در میان بگذارید. چراکه شرکت ما وظیفه خود می‌داند که فقط و فقط به امنیت، آرامش و راحتی مشتریان فکر کند.

خدمات پس از فروش

گارانتی واقعی

علاوه بر موارد اشاره شده، شرکت ما یکی از شرکت‌هایی است که به صورت واقعی گارانتی ارائه می‌دهد، چرا که هدف شرکت ما برقراری امنیت و آرامش همگانی در کشور است.

در مجموع شرکت ما علاوه بر این که قفل دیجیتال را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌دهد، آماده خدمات پس از فروش شبانه روزی قفل دیجیتال است. لازم به ذکر است که شرکت ما گارانتی واقعی هم در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. چرا که هدف ما برآورده شدن انتظارات مشتریان و استمرار امنیت، آرامش و راحتی آن‌ها است

جهت اطلاع از محصولات جدید قفل دیجیتال درب پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها