قطعات قفل دیجیتال

قطعات قفل دیجیتال

قفل‌های دیجیتال سامسونگ دارای 15 سال خدمات پس از فروش می‌باشند. این بدین معناست که به مدت حداقل 15 سال، تمامی قطعات قفل‌های دیجیتال در این شرکت موجود می‌باشد که در صورت خرابی قفل‌های دیجیتال و یا نیاز به قطعات، خرابی مورد نظر توسط متخصصان این شرکت شناسایی شده و قطعه مورد نظر تعویض می‌گردد تا قفل الکترونیکی شما مانند روز اول به کار خود ادامه دهد. پس دیگر نگران خرابی قفل دیجیتال سامسونگ خود نباشید. اما لازم است که برای آشنایی بیشتر کاربران عزیز به‌صورت جامع و یکجا مقاله‌ای در این خصوص که یک قفل دیجیتالی از چه قطعاتی تشکیل شده است پرداخته شود.

قفل دیجیتال

اجزای قفل دیجیتال

قفل دیجیتال از قطعات مختلفی تشکیل شده است که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

بدنه قفل

بدنه بیشتر قفل‌های دیجیتالی از جنس فولاد و استیل ضد زنگ و همچنین پلاستیک فشرده می‌باشند. شایان ذکر است که بدنه این قفل‌ها در مقابل آتش‌سوزی تا دمای 65 و در بعضی‌ها تا دمای 75 درجه مقاوم هستند.

برد داخلی

این قطعه مرکز تصمیم‌گیری‌های قفل دیجیتالی را بر عهده دارند و سارقین و افراد غیرمجاز به هیچ‌وجه دسترسی به آن ندارند. لازم به ذکر است که در قفل‌هایی که مجهز به دستگیره پول و پوش هستند محل قرارگیری برد داخلی آن‌ها مشخص نیست و راه دسترسی را برای سارقان و افراد غیرمجاز بسیار سخت کرده است. می‌توان به‌جرئت اذعان کرد غیرقابل دسترسی هستند.

مغزی

تمامی قفل‌های دیجیتال از مغزی فولاد و آلومینیوم طراحی و ساخته شده‌اند و در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند و به سه صورت تک‌زبانه، دو زبانه، سه زبانه و زبان هوک موجود می‌باشند. لازم به ذکر است که زبانه هوک به شکل V می‌باشد.

قطعات قفل دیجیتال

دستگیره

بیشتر قفل‌هایی که تولید شده‌اند به دو صورت دستگیره اهرمی و پول و پوش هستند. دستگیره پول و پوش (دستگیره خلبانی) از قیمت بالاتری برخوردار هستند و راه دسترسی سارقین و افراد غیرمجاز تقریباً غیرممکن می‌کند.

شافت

این قطعه به منظور اتصال بین دستگیره داخلی و بیرونی نهادینه شده است. البته این قطعه اندازهای متعددی را دارند. به طور کلی بین 4 الی 13 سانتی متر می‌باشند. که درب‌های مختلف با هر نوع ضخامتی را پوشش می‌دهند. به همین دلیل است که اذعان می‌شود این قفل‌ها بر روی تمام درب‌ها قابلیت نصب را دارند.

قفل کودک

با فعال کردن قفل کودک دیگر با پایین کشیدن دستگیره، قفل دیجیتال باز نمی‌شود. باید دکمه‌ای که بر روی دستگیره است را فشار داد و دستگیره را پایین کشید تا درب باز شود. در واقع این قطعه برای تضمین امنیت کودکان، افراد مبتلا به آلزایمر و جلوگیری از ورود سارقین تعبیه شده است.

توپی

توپی قفل دیجیتال دقیقاً حکم سیلندر در قفل‌های معمولی را دارد و در سه اندازه کوتاه، متوسط و بلند طراحی و تولید شده است. بیشتر این توپی‌ها دارای 2 کلید مکانیکی دارند. در صورت گم نمودن کلید مکانیکی قفل‌های دیجیتال باید توپی این قفل‌ها تعویض گردد. این کار جهت تأمین امنیت ساختمان‌ها الزامی است. زیرا اگر سارقین به کلید مکانیکی دسترسی پیدا کنند، خیلی راحت و بدون نیاز به رمز، کارت و اثر انگشت درب را باز می‌کنند.

قفل دیجیتال سامسونگ

کیت

یکی دیگر از قطعات قفل دیجیتال است که به صورت آپشن اضافه در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد. در واقع آن دسته از مشتریانی که خواهان استفاده از ریموت و نرم افزارهای مانند بلوتوث و وای‌فای هستند به این قطعه نیازمند هستند، چرا‌ که تنها قطعه است که ارتباط بین قفل و سیستم‌های اشاره شده را برقرار می‌کند.

بنابراین این قفل می‌تواند برای مکان‌هایی مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و ورزشی مفید باشد. همچنین این قفل راهی کم‌هزینه و آسان برای ایجاد امنیت و آرامش مشتریان عزیز طراحی و ساخته شده است. در صورتی که قصد خرید، تعویض قطعات قفل دیجیتال یا مشاوره در خصوص قفل دیجیتال داشتید، می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است که شرکت ما این خدمات را به‌صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد.

جهت اطلاع از محصولات جدید قفل دیجیتال درب پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها