نصب قفل دیجیتالی بر روی تمامی درب‌ها

نصب قفل دیجیتالی بر روی تمامی درب ها

درسته که نصب قفل دیجیتالی بر روی تمامی درب‌ها اعم از چوبی، فلزی، ضد سرقت و سکوریت امکان‌پذیر است. ولی نصب آن‌ها قطعاً اصول و قواعد خود را دارد. به همین منظور در این مقاله قصد داریم به امکانات، شرایط نصب قفل دیجیتالی بر روی تمامی درب‌ها بپردازیم.

نصب قفل دیجیتالی

خوشبختانه امروز قفل‌های دیجیتالی باکیفیت بسیار بالا (سامسونگ، گیت من، یال و …) در بازار کشور ما یافت می‌شود که قابلیت نصب بر روی تمامی درب‌ها را دارند. بنابراین ما به شما تضمین می‌دهیم که نیاز نیست درب خانه خود را به جهت تعویض قفل دیجیتالی تغییر دهید. چراکه شرکت ما تمامی قفل‌های دیجیتالی (با کیفیت بالا) سامسونگ، گیت من، یال، اچ گنگ، اورنت و… را وارد کرده است که می‌توان بر روی تمامی درب‌ها آن‌ها را نصب کرد. جالبه بدانید حتی می‌توانید رنگ دلخواه و یا رنگی متناسب با درب خود انتخاب کنید. از طرف دیگر شرکت ما با سابقه بالای یک دهه از تیم متخصص و حرفه‌ای چه در حوزه مشاوره و چه در حوزه نصاب برخوردار است که در تمام مراحل شما را همراهی می‌کنند تا امنیت و آرامش شما تضمین گردد.

چه چیزی برای نصب قفل دیجیتالی در نظر بگیریم!!

بهتر است که نصب قفل دیجیتال بر روی دربی صورت گیرد که حداقل امکانات مانند ضخامت آن  3.5cm تا 9cm باشد. دوم فاصله لبه درب تا شروع نقش و نگار آن حداقل 12cm باشد. سوم طول شفت نباید از مرکز درب خارج شود، را در نظر بگیریم.

امکانات نصب قفل دیجیتالی بر روی تمامی درب‌ها

بعد از اتمام نصب کوچک‌ترین تغییری بر روی درب شما قابل ‌رؤیت نمی‌باشد و این قفل‌های الکترونیکی ظاهری زیبا به منزل شما خواهد داد. امنیت و آرامش شما مشتریان عزیز را تضمین می‌کند. چرا که این قفل‌ها بر اساس بروزترین فناوری دنیا و جنس بسیار مقاوم ساخته شده‌اند. روش دسترسی سریع و آسان برای شما مشتریان گرامی به وجود می‌آورد. ورودی و خروجی را بر اساس تاریخ و ساعت کنترل نمایید. همچنین از سیستم ضد هک، ضد شوک و هزاران موارد دیگر برخوردار هستند که فقط و فقط امنیت، آرامش، راحتی و زیبایی به شما می‌دهند.

اما توصیه می‌شود، حتماً آن‌ها را از شرکت‌هایی تهیه نمایید که علاوه بر گارانتی و مشاوره به شما خدمات پس از فروش ارائه دهند.

برای نصب به چه نکاتی توجه نماییم

درسته که با مطالعه دفترچه قفل دیجیتال می‌توان قفل دیجیتالی بر روی تمامی درب‌ها نصب کرد. اما ضروری است حداقل برای جلوگیری از هرگونه مشکلی، نصب قفل دیجیتالی بر روی تمامی درب‌ها را به افرادی که برای این کار دوره و یا تخصص دارند سپرده شود.

مشکلات مهمی که ممکن است بعد از نصب نادرست قفل رخ دهند، عبارت‌اند از:

از کار افتادن قفل اتوماتیک، آلارم هشدار، تراز نبودن قفل بر روی درب، قطع اتصال میان بدنه داخلی، بدنه خارجی، مغزی و …

بنابراین این کار را به متخصصان شرکت ما بسپارید تا محصول خریداری شده بدون هیچ‌گونه مشکلاتی از خانه و محل کار شما محافظت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید. چراکه هدف اولیه شرکت ما خدمت‌رسانی به هم‌وطنان خود است.

برترین ویژگی‌های قفل دیجیتالی

نصب قفل دیجیتال الکترونیکی به‌جای قفل‌های معمولی می‌تواند خیالتان را بابت امنیت منزلتان آسوده کند. این قفل‌ها به ‌واسطه استفاده از فناوری‌های روز، ویژگی‌هایی دارند که عبور از آن‌ها اگر نگوییم غیرممکن، اما نیازمند صرف وقت و دانش بسیار بالایی است که دست سارقین را از منزل شما کوتاه می‌کند. مهم‌ترین مزیت این قفل‌ها عبارت‌اند از:

اتصال هوشمند به تلفن همراه، مجهز به رمزهای امنیتی و یک‌بارمصرف، مجهز به قفل اتوماتیک، قابلیت اتصال به آیفون تصویری، قابلیت کنترل از راه دور، کنترل ورود و خروج، مجهز به قفل کودک، سیستم اعلان هشدار، مجهز به حریم خصوصی یا شب‌بند.

نگران قیمت قفل دیجیتالی نباشید

ما علاوه بر این‌که فقط قفل دیجیتال باکیفیت وارد می‌کنیم، شرایط اقتصادی نه چندان خوب هم‌وطنان عزیزمان را هم در نظر گرفته‌ایم و برای این‌که در تمامی شرایط احساس امنیت، آرامش و راحتی داشته باشند، امتیازهایی برای آن‌ها در نظر گرفته‌ایم تا بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانند از خرید و نصب قفل دیجیتالی بر روی تمامی درب‌ها خود بهره‌مند شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قفل‌های دیجیتال با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب حتماً از محصولات ما دیدن فرمایید.

نصب قفل دیجیتالی بر روی تمامی درب ها

شما می‌توانید برای اطلاع از اخبار روز قفل‌های دیجیتال پیج اینستاگرام ما را نیز دنبال فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها