قفل دیجیتال کارن در بازارهای جهانی

قفل دیجیتال کارن در بازارهای جهانی

شک نکنید امروزه شرکت بازرگانی کارن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه کننده‌های برندهای معتبر جهانی است. نزدیک به دو دهه مشغول فعالیت در این زمینه می‌باشد. در این مقاله قصد داریم به شرکت کارن بپردازیم که چرا قفل دیجیتال کارن در بازارهای جهانی به شهرت رسیده است؟

تاریخچه قفل دیجیتال کارن

مجموعه بزرگ کارن به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین مجموعه‌ی ارائه کننده قفل‌های دیجیتال کره‌ای (قفل دیجیتال سامسونگ، گیت من، اورنت و … ) در ایران، از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه فروش سیستم‌های امنیتی و قفل‌های دیجیتال آغاز نمود و تا به امروز همکاری مستمر و مؤثری با سازمان‌های دولتی و خصوصی بزرگ داشته است. این مجموعه در حال حاضر به‌عنوان تنها نمایندگی رسمی و انحصاری قفل‌های دیجیتال YALE (یال) زیر مجموعه کمپانی ASSA ABLOY (اسا ابلوی) سوئد در ایران به‌حساب می‌آید.

لازم به ذکر است قفل‌های دیجیتال یال به‌عنوان یک برند بین‌المللی (اروپایی_آمریکایی) به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین قفل‌های دیجیتال در جهان بوده که بالاترین ضریب امنیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شهرت جهانی قفل دیجیتال کارن

قفل دیجیتال کارن در بازارهای جهانی به شهرت رسیده است. گروه بازرگانی کارن به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین مجموعه‌ی ارائه کننده قفل‌های دیجیتال کره‌ای (سامسونگ، گیت من، اورنت و …) در ایران با 14 سال حضور مستمر و همکاری با سازمان‌های دولتی و خصوصی با هدف فعالیت در زمینه‌های تهیه و توزیع و فروش انواع قفل‌های دیجیتال و وسایل امنیتی، جهت افزایش جلب اعتماد شما مشتریان عزیز اقدام به وارد نمودن قفل‌های دیجیتالی نموده که اطلاعات تماس این شرکت بر روی صفحه لمس آن هک شده است. این نشان دهنده حرکت و پیشرفت شرکت کارن در راستای بازارهای جهانی می‌باشد.

بنابراین با خیالی آسوده از کیفیت بسیار بالا و اورجینال بودن (قفل‌های دیجیتال کره‌ای) قفل‌های دیجیتال کارن از زندگی زیبا و امن خود لذت ببرید.

عناصر تقویت‌کننده شهرت قفل دیجیتال کارن در بازارهای جهانی

شرکت بازرگانی کارن هر وعده‌ای که می‌دهد به آن پایبند هست. چرا که هدف این شرکت بر پایه خوش‌قولی، صادق بودن، مسئولیت‌پذیری نهادینه شده است.

خوش‌قولی:

مجموعه این شرکت وقتی به مشتریان عزیز قولی می‌دهند، تحت هر شرایطی به آن پایبند خواهند ماند.

صادق بودن:

صادق بودن جز عناصر جدا نشدنی مجموعه شرکت می‌باشد. چرا که صادق بودن تنها نردبانی برای شهرت قفل دیجیتال کارن در بازارهای جهانی محسوب می‌شود.

مسئولیت‌پذیری:

مسئولیت‌پذیری یکی دیگر از عناصر جدا نشدنی شرکت به شمار می‌رود. به همین جهت اعضای شرکت خودشان را موظف کرده‌اند که به‌صورت 24 ساعت حتی در ایام تعطیل به مشتریان گرامی خدمات‌رسانی ارائه دهند.

تخصص:

شرکت کارن با تیم متخصص خود در تمامی شرایط سعی می‌کنند به مشتریان عزیز خدمات ارائه دهند. بنابراین هدف شرکت کارن تنها فروش نیست، هدف آن‌ها نشان دادن مسیر درست به مشتریان برای رسیدن به آرامش، آسایش، امنیت و … می‌باشد. زیرا می‌دانند تقویت این مسیر زمینه اعتماد متقابل و به شهرت رسیدن قفل دیجیتال کارن در بازارهای جهانی را دوچندان می‌کند.

کلام پایانی

اگر نیم‌نگاهی به مطالب فوق داشته‌ باشید، قطعاً متوجه شده‌اید که چه مؤلفه‌هایی باعث شده قفل دیجیتال کارن در بازارهای جهانی به شهرت رسیده باشد. مطمئنا این پایان راه مجموعه گروه بازرگانی کارن نیست. چرا که این شرکت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا همچنان شماره یک در قدرت نام تجاری، شماره یک در شاخص کیفیت و شماره یک در رضایت مشتری در ایران را حفظ کند و برای استمرار این هدف در حال تقویت راه‌های خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

برای مشاهده انواع قفل‌های دیجیتال از محصولات ما دیدن فرمایید.

قفل دیجیتال کارن در بازارهای جهانی

برای مشاهده قفل دیجیتال کارن در بازارهای جهانی کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها