پروتکل Z-WAVE در قفل دیجیتال سامسونگ

پروتکل Z-WAVE در قفل دیجیتال سامسونگ

شرکت سامسونگ گام‌های متعددی را برای تضمین امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز برداشته است. یکی از جدیدترین آن‌ها تولید قفل‌های دیجیتالی با پروتکل Z-WAVE است که تأثیرگذاری مثبتی بر روی امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز دارد. بنابراین ضروری است که به‌صورت جامع به این موضع پرداخته شود.

این پروتکل با اتحاد شرکت دانمارکی Zensys و Z-wave ارائه شد. در واقع پروتکل Z-WAVE یک پروتکل ارتباطی دو طرفه بی‌سیم است و به هیچ‌گونه سیم‌کشی برای انتقال سیگنال نیازمند نیست و فقط به کمک سیگنال‌های RF صورت می‌پذیرد. البته گفته می‌شود که برای پهنای باندهای کم و با کیفیت بالا طراحی شده است. اما در مجموع این سیستم توسط اپلیکیشن‌های موجود در تلفن‌های هوشمند به شما مشتریان عزیز این امکان را می‌دهد که دستگاه‌های هوشمند را کنترل و مدیریت نمایید.

پروتکل Z-WAVE در قفل دیجیتال سامسونگ

شرکت سامسونگ در راستای هوشمند‌سازی خانه‌ها، در قفل‌های دیجیتال شرکت خود از پروتکل Z-WAVE استفاده کرده است. این پروتکل در درجه اول برای اتوماسیون ساختمان استفاده می‌شود.

پروتکل Z-WAVE یک ارتباط دو طرفه و بی‌سیم است و برای پهنای باند‌های کم طراحی شده است. این پروتکل شبکه‌ای با کیفیت بالا را با قیمتی که معادل بخشی از قیمت تکنولوژی‌های مشابه آن می‌باشد در اختیار کاربران می‌گذارد. این کار با تمرکز بر استفاده از پهنای باند کم و جایگزینی سخت‌افزارهای گران ‌قیمت با روش‌های نرم‌افزاری کاری، ابتکاری به‌حساب می‌آید. درمجموع یک پروتکل ارتباطی بی‌سیم است که در شبکه‌های خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و دستگاه‌های هوشمند را به یکدیگر متصل می‌کند و امکان تبادل اطلاعات بین سیستم‌های هوشمند را فراهم می‌کند.

پروتکل zwave

کاربرد پروتکل Z-WAVE در قفل دیجیتال سامسونگ

فناوری Z-WAVE ساده است. این پروتکل لوازم‌خانگی شما مثل قفل‌ها، چراغ‌ها و … را قادر می‌سازد تا بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. برای این ارتباط از سیگنال‌های RF استفاده می‌شود و هیچ‌گونه سیم‌کشی در کار نیست. این پروتکل از شبکه  WI-FI خانگی شما نیز قوی‌تر و کم مصرف‌تر است. برای اطلاع از قیمت محصولات و سفارش آن با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

قفل دیجیتال zwave

اتصال به خانه هوشمند

بدون شک اضافه نمودن قفل دیجیتال به سیستم‌های هوشمند‌سازی تأثیر مثبتی بر روی امنیت و آرامش درب ورودی خانه و یا محل کار شما مشتریان عزیز دارد. در واقع قفل دیجیتال سامسونگ را به راحتی می‌توان توسط پروتکل‌های هوشمند مانند Z-WAVE به سیستم‌های هوشمند‌سازی داخلی متصل نموده. به این ترتیب با معرفی کدهای دستوری به قفل دیجیتال و ارسال آن به سایر وسایل خانه هوشمند می‌توان جهت کنترل خانه در بسیاری از موارد استفاده نمود.

لازم به ذکر است که تقریباً اکثر قفل‌های دیجیتال سامسونگ این قابلیت را دارند که به سیستم هوشمند‌سازی خانه متصل کرد. البته مشتریان عزیز این اختیار را هم دارند که در هر زمانی که بخواهند این سیستم را غیرفعال نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پروتکل و یا مدل‌های سامسونگ می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

قفل دیجیتال

دو نمونه قفل سامسونگ مجهز به پروتکل‌های Z-WAVE

مدل DP820

روش دسترسی به این قفل رمز و کارت می‌باشد. حدود 20 عدد کارت را می‌توان به این قفل شناسایی کرد. همچنین مجهز به جدیدترین سیستم پروتکل Z-WAVE است. لازم به ذکر است که از دیگر آپشن‌های مانند آلارم هشدار، قفل دوبل، ضد هک، ضد حریق و … برخوردار می‌باشد.

مدل DP720

روش دسترسی به این قفل رمز و کارت می‌باشد. مانند مدل 820 می‌توان حدود 20 کارت را به آن شناسایی کرد. علاوه بر سیستم پروتکل Z-WAVE مجهز به سیستم قفل دوبل، آلارم هشدار، ضد حریق، ضد هک، حریم خصوصی و … می‌باشد.

اگر از مشتریان قفل دیجیتال سامسونگ با این پروتکل Z-WAVE هستید و یا تمایل به خرید یکی از محصولات با کیفیت قفل دیجیتال سامسونگ را دارید، می‌توانید به شرکت ما مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن‌های درج شده تماس حاصل فرمایید. چرا که شرکت ما ضمن عرضه آخرین و بروزترین مدل‌های قفل سامسونگ، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

قفل سامسونگ

برای اطلاع از قیمت محصولات و سفارش آن با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

در صورت علاقه‌مندی به شبکه‌های اجتماعی می توانید اخبار روز قفل الکترونیکی را در اینستاگرام ما نیز دنبال فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها