دستگیره درب دیجیتال جدید سامسونگ

دستگیره درب دیجیتال

در بررسی دستگیره درب دیجیتال جدید سامسونگ با ما  باشید:

دستگیره دیجیتالی - قفل samsung SHP-DR900

کمپانی قدرتمند سامسونگ یکی ار تولیدکنندگان موفق دستگیره درب دیجیتال در جهان می‌باشد. شرکت معتبر سامسونگ علاوه بر دستگیره درب دیجیتال محصولات دیگری مثل خانه هوشمند سامسونگ و … را تولید می‌کند. تنوع در این دستگیره‌ها بسیار بالاست. دستگیره دیجیتالی سامسونگ قابلیت نصب بر روی تمامی انواع درب را دارا می‌باشند. منبع انرژی این دستگیره ها 4 الی 8 عدد باتری قلمی می‌باشد.

درب دیجیتال

سامسونگ دستگیره درب دیجیتال جدید خود را معرفی می کند:

این کمپانی کره‌ای در نظر دارد تا تمام محصولات خود را تا سال 2020 مجهز به قابلیت ioT کند. این شرکت اعلام کرد که اکنون  90% از محصولات کمپانی دارای این قابلیت هستند.

می‌توانیم در آینده‌ی نزدیک انتظار داشته باشیم که تقریبا تمام محصولات جدید سامسونگ دارای قابلیت ioT باشند. سامسونگ SDS، شرکتی زیر نظر خود سامسونگ است که بر روی فناوری های مبتنی بر IT تمرکز کرده است. این شرکت قفل دیجیتال جدید سامسونگ را که مبتنی بر قابلیت ioT است را به بازار عرضه کرده است. جدیدترین دستگیره درب دیجیتال سامسونگ یعنی قفل samsung SHP-DR900 در تاریخ جولای 2018 رونمایی شد.

درب دیجیتال

دستگیره این قفل به صورت pull & push می‌باشد. این نوع دستگیره‌ها مربوط به نسل پنجم قفل‌های دیجیتال سامسونگ می‌باشند. این قفل جدید علاوه بر اینکه تمام ویژگی‌های قبلی را دارد، از ویژگی های جدیدی نیز پشتیبانی می کند. یکی از این قابلیت ها اتصال دستگیره دیجیتالی به وای فای  است . در این صورت صاحب قفل می تواند با اتصال به اینترنت دستگیره دیجیتالی خود را از دور کنترل کند . یعنی با استفاده از اپلیکیشن گوشی هوشمند تمام کارها از جمله باز کردن درب از راه دور ، گزارش ورود و خروج را می‌توان انجام داد.

دسترسی قفل samsung SHP-DR900 با این روش‌ها امکان پذیر می‌باشد:

  • اپلیکیشن گوشی هوشمند
  • اثر انگشت
  • رمز عبور
  • کارت RFID
  • کلید مکانیکی

به نظر می‌رسد این مدل یک جانشین به روز شده برای قفل‌های دیجیتال فعلی این شرکت می‌باشد. همان‌گونه که از یک دستگاه با قابلیت ioT انتظار می‌رود، این قفل می‌تواند توسط یک گوشی هوشمند از راه دور نیز کنترل شود. همچنین می‌تواند در مورد ورود و خروج‌ها به کاربران گزارش دهد.

درب دیجیتال

باتری بهتر دستگیره درب دیجیتال  SHP-DR900

سامسونگ می گوید که قفل SHP-DR900 دارای تراشه wifi  قدرتمند با کارایی بالا  می‌باشد که می تواند 2 برابر بقیه قفل های دیجیتال دوام بیاورد.

این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت ارتقا یافته برای بهبود دقت و دسترسی به امنیت بیشتر است.

دستگیره درب دیجیتال جدید سامسونگ

این قفل هوشمند دارای یک سنسور قوی برای تشخیص حرکات کاربر و باز کردن درب تنها با یک لمس ساده ی دستگیره می‌باشد.

این کمپانی همچنان اعلام می کند که این قفل جدید امن تر است و مجهز به رمز نگاری‌های مخصوص برای جلوگیری از هک شدن می‌باشد.

دستگیره درب دیجیتال جدید سامسونگ

جهت مشاهده قفل‌های سامسونگ از بخش محصولات ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها