قفل اثر انگشتی

قفل اثر انگشتی

قفل اثر انگشتی یکی از جدیدترین مدل‌های قفل هوشمند به حساب می‌آید. مزیت‌های متعددی را برای جامعه به ارمغان آورده است. به همین منظور در میان همه اقشار جامعه دارای مقبولیت است. در حال حاضر تضمین کننده امنیت و آرامش مشتریان محسوب می‌شود. در مجموع قفل اثر انگشتی یک قفل امنیتی پیشرفته‌ای است که شما را قادر می‌سازد تا از اثر انگشت خود برای باز و بسته شدن درب استفاده نمایید.

بدون شک امروزه از قفل اثر انگشتی، به عنوان یکی از قفل‌‌های امنیتی یاد می‌شود. همین رویکرد زمینه استقبال و محبوبیت آن را در جامعه فراهم کرده است. البته ویژگی، آپشن و مزیت‌‌های فراهم شده توسط این قفل مهم‌‌ترین عوامل استقبال از آن‌‌ها بوده است. از مهم ‌ترین آن‌‌ها می‌‌توان به قفل کودک، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، حریم شخصی، آلارم هشدار، ضد حریق، ضد هک و… اشاره کرد. همچنین این نوع قفل‌ها قابلیت اتصال به سیستم هوشمندسازی (بلوتوث، وای‌فای و ریموت) را دارند. این امکان را به مشتریان عزیز می‌دهد که قفلی متناسب با رنگ درب خود انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که بر روی همه درب‌ها قابلیت نصب را دارد.

اگر شما هم قصد خرید را دارید یا به خرید آن فکر می‌کنید. با شرکت ما تماس حاصل فرمایید و از امتیازهای مختلف و با اهمیت مانند «گارانتی واقعی»، «خدمات پس از فروش»، «مشاوره رایگان»، «قیمت مناسب» برخوردار شوید.

قفل اثر انگشتی

مزیت قفل اثر انگشتی

قفل اثر انگشتی مزیت‌های بی‌شماری را با هدف افزایش امنیت و آرامش به جامعه بخشیده است. از این‌رو در بخش پیش‌رو به مزیت‌های قفل دیجیتال اثر انگشتی خواهیم پرداخت.

اولین مزیتی که این قفل به جامعه بخشیده است، «حذف کلید و کاهش هزینه‌های اضافی» می‌باشد. در واقع قفل دیجیتال اثر انگشتی به گونه‌ای طراحی شده است که روش‌های دسترسی متنوعی مانند «اثر انگشت، رمز و  کارت» آن هم به صورت سریع و آسان برای مشتریان عزیز به وجود آورده است.

بی‌شک دومین مزیت قفل دیجیتال اثر انگشتی که قوی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی آن‌ها به حساب می‌آید. «تضمین امنیت و آرامش» است. زیرا در این قفل ویژگی‌های فنی و امنیتی به کار رفته است که به‌صورت صددرصدی امنیت و آرامش فرد و جامعه را فراهم می‌کند.

مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: قفل کودک، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، رمز تصادفی، آلارم هشدار، ضد هک، ضد سرقت، شب بند است.

سومین مزیت قفل دیجیتال، «کنترل ورود و خروج» می‌باشد. قفل اثر انگشتی این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که ورود و خروج را بر اساس تاریخ و ساعت ثبت و کنترل نمایند.

چهارمین مزیت قفل دیجیتال اثر انگشتی، قابلیت اتصال به سیستم هوشمندسازی خانه (وای‌فای، بلوتوث و ریموت) می‌باشد و از آنجایی که کسی به برد داخلی قفل دسترسی ندارد، تقریباً غیرقابل هک است.

مزیت قفل اثر انگشتی

قیمت قفل اثر انگشتی

همان‌طور که می‌دانید، امروزه شرایط اقتصادی به شدت دچار نوسانات می‌باشد. این امر باعث شده مشتریان لوازم دیجیتالی، ابتدا به قیمت سپس به مزیت، برند و کیفیت آن توجه کنند. اما شرکت ما برای احترام به مشتریان، نیم نگاهی به هر دو آن‌ها داشته است. به همین دلیل قفل‌های را به صورت اورجینال و با قیمت مناسبی وارد و روانه بازار کرده است. تا همه اقشار جامعه از این ابزار فوق امنیتی بهره‌مند گردند.

در مجموع عوامل مهمی که بر قیمت قفل تأثیرگذار هستند. و مشتریان عزیز حتماً باید به آن‌ها توجه کنند، عبارت‌اند از: اتصال به سیستم‌های هوشمندسازی، مجهز به سیستم قفل کودک، حریم شخصی، قفل دوبل، قفل اتوماتیک، آلارم هشدار، ضد حریق، ضد شوک، ضد هک، تابع خیالی، کشور و برند سازنده می‌باشد.

برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت قفل اثرانگشتی کافی است با بخش فروش شرکت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. مطمئن باشید، تیم مشاوره و متخصص ما تا انتخاب بهترین قفل دیجیتالی در کنار شما خواهد ماند. چرا که هدف و تعهد شرکت خدمت‌رسانی به موقع، درست و سریع به مشتریان می‌باشد.

انواع قفل اثر انگشتی

سامسونگ:

 قفل‌های تولید شده توسط این شرکت، قابل اتصال به سیستم هوشمند، قابلیت کنترل از راه دور را دارند. همچنین مجهز به قفل دوبل، آلارم هشدار، ضد سرقت، ضد شوک، ضد حریق، قفل کودک، قفل اتوماتیک، شب بند و … می‌باشند.

قفل سامسونگ

گیت‌من:

یکی دیگر از برندهای شناخته شده در جهان که قفل اثر انگشتی درب را تولید و عرضه می‌کند، برند «گیت من» می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی قفل‌های تولید شده توسط این شرکت، عبارت‌اند از: قفل اتوماتیک، حریم خصوصی، ضد سرقت، ضد شوک، ضد حریق، تابع خیالی، قفل دوبل، ریموت کنترل، بلوتوث، قفل کودک و … است.

قفل گیت من

یال:

قفل اثر انگشتی یال، یکی از قوی‌ترین قفل‌های موجود در بازار است. که دارای روش‌های دسترسی متنوع (رمز، کارت و اثر انگشت)، آلارم هشدار(ضد سرقت، ضد شک و ضد حریق)، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، قفل کودک، شب بند و … می‌باشند. همچنین قابلیت اتصال به سیستم‌های مختلف هوشمندسازی (بلوتوث، وای فای و ریموت) را دارند. در مجموع قفل اثرانگشتی یال یکی از بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای شما مشتریان عزیز محسوب می‌شود.

قفل یال

اچ گنگ:

یکی دیگر از برندهای قفل اثر انگشتی که در کره جنوبی تولید می‌شود و تقریباً از محبوبیت نسبی برخوردار است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها می‌توان به آلارم هشدار، ضد حریق، ضد شوک، ضد سرقت، حریم خصوصی، منبع تغذیه اضطراری، تابع خیالی و قفل اتوماتیک اشاره کرد.

جهت پیگیری اخبار روز دنیای قفل هوشمند پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

برای مشاهده اطلاعات دقیق این مدل‌ها می‌توانید به قسمت محصولات مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها