دستگیره هوشمند

دستگیره هوشمند سامسونگ

در اصطلاح دستگیره هوشمند به دستگیره دربی گفته می‌شود که به صورت هوشمند و الکترونیکی کار می‌کند. مجهز به روش دسترسی کارت، رمز و اثر انگشت است. می‌توان بر روی درب چوبی، فلزی، ضد سرقت و سکوریت آن‌ها را نصب کرد. امنیت و آرامش را به محیط‌های مسکونی، تجاری و اداری هدیه می‌دهد. توده مردم آمریکا و اروپا از آن استفاد می‌کنند. در قاره آسیا خصوصاً شرق آسیا هم مقبولیت عامی را به دست آورده است. در کشور ما هم چند سالی است که طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. چرا که مهم‌ترین مانع برای ورود افراد غیرمجاز و سارقین به حساب می‌آید. در حال حاضر مدل‌های گوناگونی از آن‌ها در بازار وجود دارد. به همین خاطر مشتریان عزیز در انتخاب معتبرترین و بهترین دستگیره با تردید مواجه کرده است. اما شرکت ما برای جلوگیری از شک و تردید مشتریان عزیز دستگیره‌های هوشمندی را با بهترین برندهای جهانی (سامسونگ، گیت من، یال و…) روانه بازار کرده است تا همه‌ی مردم با هر هزینه‌ای دستگیره امنیتی را به صورت اورجینال را انتخاب کنند.

دستگیره هوشمند

شرایط انتخاب دستگیره هوشمند

قطعاً انتخاب دستگیره هوشمند از سوی مشتریان عزیز دستیابی به آرامش، امنیت و راحتی است. با این اوصاف به دستگیره‌هایی نیاز دارند که این سه مولفه «امنیت، آرامش و راحتی» را به ارمغان آورده باشد. به همین خاطر ما به مشتریان عزیز پیشنهاد می‌کنیم که دستگیره هوشمندی را انتخاب کنند که حداقل این شش دسته ذیل را به صورت کم و بیش داشته باشند.

دسته اول:

بدون شک همه دستگیره‌های هوشمند از روش دسترسی رمز، کارت و اثر انگشت به صورت کم و بیش برخوردار هستند. اما بهتر است دستگیره‌ای انتخاب شود که بیش از دو روش دسترسی را داشته باشد. زیرا با روش دسترسی متعدد این امکان را به شما می‌دهند که از سیستم تقویت امنیتی مانند «تابع خیالی»، «قفل دوبل»، «رمز یک‌بار مصرف» و «…» را داشته باشید.

دسته دوم:

دستگیره‌ای را انتخاب کنید که امنیت و آرامش شما مشتریان عزیز را تضمین نمایید و حداقل از آپشن‌هایی مانند قفل اتوماتیک، قفل شب‌بند، قفل کودک، ضد هک و ضد سرقت را داشته باشد.

قفل کودک

دسته سوم:

قفلی را انتخاب نمایید که علاوه بر دو دسته فوق از آلارم هشدار برخوردار باشند. مهم‌ترین آلارم‌های هشداری که در قفل‌های مطلوب و با کیفیت تعبیه شده است، عبارت‌اند از: ضد حریق، ضد سرقت، ضد ضربه و…

دسته چهارم:

بدون شک همه دستگیره‌های هوشمند از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند. ولی شما مشتریان عزیز دستگیره‌هایی را متناسب با رنگ درب خود انتخاب نمایید. به همین منظور شرکت ما دستگیره‌هایی با رنگ متنوع و ضد زنگ وارد و روانه بازار کرده است.

قفل هوشمند سامسونگ

دسته پنجم:

دستگیره‌هایی را انتخاب کنید که قابلیت نصب بر روی درب چوبی، فلزی، ضد سرقت و سکوریت را داشته باشد.

دسته ششم:

قابلیت اتصال به سیستم هوشمند‌سازی مانند بلوتوث، وای‌فای و ریموت کنترل را داشته باشد.

دستگیره هوشمند خوب

دستگیره هوشمند خوب، به دستگیره‌ای گفته می‌شود که حداقل نیازهای امنیتی مشتریان عزیز را بر‌آورده کند. چرا که هدف همه مشتریان استمرار امنیت، آرامش، راحتی و زیبایی است. به همین منظور دستگیره‌ی خوب و مطلوب به شمار می‌رود که حداقل از امکانات رمز، کارت، اثر انگشت، قفل کودک، قفل دوبل، قفل اتوماتیک، قفل شب‌بند، ضد حریق، ضد سرقت، ضد هک، ضد ضربه، ضد زنگ، رمز تصادفی، رمز میهمان، آلارم هشدار و … را برخوردار باشد.

از آنجایی که اعضای شرکت ما بر این باور هستند که جامعه باید در حوزه امنیت و آرامش پیشرفت کند. دستگیره‌هایی هوشمند با امکانات فوق و به صورت اورجینال وارد و روانه بازار کرده است تا همه طبقه‌های جامعه با هر درآمدی توان خرید و نصب آن‌ها را داشته باشند. در صورتی که خواهان خرید دستگیره هوشمند هستید، حتماً نیم‌نگاهی به محصولات شرکت ما داشته باشید یا با شماره‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت دستگیره هوشمند

متأسفانه دستگیره‌های متعددی وارد کشور ما شده است. هر چند که این تنوع خود به خود موجب سردرگمی و تردید مشتریان عزیز شده است. اما آنچه زمینه شکاف عمیق‌تری را در جامعه فراهم کرده است، قیمت متفاوت و زیاد این دستگیره‌ها است. همین روند باعث شده که بیشتر اقشار جامعه انگیزه‌ای برای خرید دستگیره هوشمند را نداشته باشند.

اما شرکت ما برای این که اعتماد همه اقشار جامعه را به خود جلب نمایید و به هدف خود یعنی استمرار امنیت و آرامش در جامعه دست پیدا کند. دستگیره‌های هوشمندی با قیمت بسیار مناسب و آن هم به صورت اورجینال وارد و روانه بازار کرده است.

بهترین برند دستگیره هوشمند

همان‌طور که اشاره شد، دستگیره‌های متعددی به بازار عرضه شده‌اند و قطعاً همه آن‌ها از کیفیت متفاوتی برخوردار هستند. ولی از آن‌جایی که هدف شرکت ما فقط و فقط تضمین آرامش و امنیت مشریان عزیز به شمار می‌رود. تنها بهترین برند دستگیره هوشمند را به مخاطبان خود معرفی می‌کنیم. لازم به ذکر است که این امکان را هم به مشتریان عزیز می‌دهیم که هر نوع دستگیره‌ی با هر برندی را که بخواهند در کم‌ترین زمان ممکن برای آن‌ها تهیه کنیم.

در مجموع می‌توان برندهای ذیل را به عنوان بهترین برند دستگیره هوشمند معرفی کرد:

دستگیره یال Yale

بدون شک دستگیره هوشمند یال، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استمرار امنیت و آرامش به شمار می‌رود. چرا که قابلیت اتصال به سیستم هوشمند سازی بلوتوث و وای‌فای را دارند. روش دسترسی به آن سریع و آسان است، البته همراه با امنیت بسیار بالا. ویژگی فنی و امنیتی دیگری مانند قفل اتوماتیک، قفل کودک، حریم خصوصی، تابع خیالی، آلارم هشدار و …. را دارند.

دستگیره هوشمند یال

دستگیره سامسونگ Samsung

قطعاً یکی از بهترین برند دستگیره هوشمندی که چهار مؤلفه امنیت، آرامش، راحتی و زیبایی بدون هیچ‌گونه بحث و جدلی برای مشتریان به ارمغان آورده، دستگیره سامسونگ است. زیرا این دستگیره علاوه بر رنگ متنوع و منحصر به فرد، قابلیت اتصال به سیستم هوشمند‌سازی خانه (بلوتوث و وای‌فای) و قابلیت کنترل از راه دور، از روش دسترسی متنوع (کارت، رمز و اثر انگشت)، قفل کودک، قفل اتوماتیک، تابع خیالی، قفل دوبل، آلارم هشدار و … برخوردار است.

دستگیره هوشمند سامسونگ

دستگیره گیت‌من Gateman

یکی از معتبرترین و بهترین برند دستگیره هوشمند به حساب می‌آید. دارای ویژگی فوق امنیتی مانند قفل کودک، قفل اتوماتیک، رمز یک‌بار مصرف، تابع خیالی، رمز ادمین، ضد هک، آلارم هشدار، ضد حریق و … است. همچنین قابلیت اتصال به وای‌فای و ریموت کنترل را دارند.

دیگر برندها

البته برندهای دیگری مانند اورنت، اچ گنگ، اچ‌بی‌اس، های‌وان و … وجود دارد. این دستگیره‌ها از کیفیت مطلوب و متوسطی برخوردار هستند، قیمت مناسبی دارند. اما قابل مقایسه با سه برند سامسونگ، گیت من و یال نیستند.

اما اگر برند خاصی مد نظر شما مشتریان عزیز می‌باشد. می‌توانید با شرکت ما تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت ما علاوه بر مشاوره رایگان و گارانتی واقعی، خدمات‌رسانی به صورت 24 ساعت در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

شما می‌توانید برای اطلاع از اخبار روز قفل‌های دیجیتال پیج اینستاگرام ما را نیز دنبال فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها