قفل کارتی

قفل کارتی

قفل کارتی قفلی است که از طریق کارت باز و بسته می‌شود. البته ممکن است از روش‌های دیگری مانند رمز و اثر انگشت برخوردار باشند. شایان ذکر است که این قفل استمرار امنیت و آرامش مشتریان عزیز را بر عهده دارد. چرا که دسترسی غیرمجاز به این قفل تقریباً غیرممکن است، سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌ای در آن تعبیه شده است. قابلیت نصب بر روی تمامی درب‌ها را دارند. بنابراین لازم است به صورت جامع مورد واکاوی قرار گیرند.

امروزه بیشتر انسان‌ها از ابزار و مؤلفه‌هایی حمایت و استقبال می‌کنند که سریع و همراه با امنیت بالایی باشند. به نظر می‌رسد قفل کارتی یکی از آن‌ها است که در راستای تضمین امنیت و آرامش ساخته شده است. البته درسته هنوز مورد استقبال عامه مردم قرار نگرفته، ولی به احتمال خیلی قوی در آینده به چنین جایگاهی خواهند رسید. چرا که این قفل آپشن‌هایی مانند کنترل ورود و خروج، دسترسی سریع و آسان، کاهش هزینه اضافی، صرفه‌جویی در وقت، کاهش ناامنی، هرج و مرج و … را به مشتریان خود هدیه داده است. همچنین می‌توان تعداد متعددی از کارت‌ها را به آن شناسایی کرد. البته ظرفیت شناسایی تعداد کارت‌ها در هر مدل قفل ممکن است متفاوت باشد. به عنوان نمونه قفل‌های سامسونگ حدود 20 کارت، اورنت حدود 100، یال حدود 40 و … قابل شناسایی هستند. ولی بهتر است کارت‌هایی مانندsmart card  RF،key tag را به آن‌ها شناسایی کرد.

لازم به ذکر است که گم شدن هر کدام از کارت‌های تعریف شده، امنیت و آرامش شما مشتریان عزیز را با خطر و ناامنی روبرو نخواهد کرد؛ زیرا در کمترین زمان ممکن می‌توانید کارت یا کارت‌های گم شده را از دسترس خارج نمایید.

قفل کارتی

 

کاربرد قفل کارتی

به وضوح مشخص می‌شود که قفل کارتی در راستای برقراری امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز طراحی و ساخته شده است. بنابراین می‌تواند کاربردهای متعددی را برای مشتریان به همراه داشته باشد.

اولین کاربرد این قفل‌ها، روش دسترسی آسان و با امنیت بسیار بالای آن است. در واقع با نصب این قفل هیچ فرد یا افراد غیرمجازی توان ورود به داخل خانه و محل کار شما را نخواهند داشت.

دومین کاربرد قفل کارتی، ثبت ورود و خروج است. در واقع این امکان را به شما مشتریان گرامی می‌دهد که ورود و خروج را بر اساس ساعت و تاریخ کنترل و ثبت کنید.

همچنین نصب این قفل‌ها کاربردهای دیگری مانند صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه اضافی و … را به مشتریان گرامی هدیه می‌دهد. از این‌رو قفل کارتی یکی از بهترین قفل‌هایی است که می‌تواند امنیت، آرامش و راحتی در محیط های مسکونی، تجاری، اداری، هتل‌ها، تفریحی و ورزشی برقرار سازد.

لازم به ذکر است که این قفل‌ها برای دسترسی به مکان‌های پرجمعیت مانند بیمارستان‌ها، مراکز ورزشی و هتل‌ها بسیار مناسب است.

قفل دیجیتال کلاسیک

 

قیمت قفل کارتی

  • قیمت قفل کارتی سامسونگ بدون دستگیره از 350 دلار به بالا شروع می‌شود. مدل‌های دستگیره‌دار از 400 و تا 550 دلار و پول-پوش آن هم از 600 تا 900 دلار به فروش می‌رسد.
  • قیمت قفل کارتی یال هم تقریباً از 550 دلار شروع می‌شوند. البته قفل‌های هم در میان آن‌ها دیده می‌شود که 200 دلار شروع می‌شوند.
  • قیمت قفل کارتی گیت من هم تقریباً از 200 دلار تا500 دلار متغییر هستند.
  • قیمت قفل کارتی اورنت حدوداً از 270 دلار به بالا به فروش می‌رسند.
  • قیمت قفل کارتی های‌وان از 350 دلار شروع می‌شود. لازم به ذکر است که قفل‌های با قیمت پایین‌تری هم در این برند مشاهده می‌شود.

در صورتی که قصد خرید قفل کارتی با هر نوع برند معتبر جهانی هستید، می‌توانید با شماره‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت ما علاوه بر گارانتی واقعی و مشاوره رایگان، خدمات رسانی به صورت 24 ساعته را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انواع قفل دیجیتال کارتی

بدون شک مدل‌های متعددی از قفل‌های کارتی در بازار موجود است، به همین خاطر بررسی و اشاره کردن به تک‌تک آن‌ها زمان‌بر است. به همین منظور در ادامه فقط به چند نمونه از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

سامسونگ: مدل DP808 ،DP728 ،DP930 ،DP820 ،H620 و …

گیت‌من: مدل VB200 ،E100 ،V300-FH ،S10-FD و …

یال: مدل YDM3168 و ZEN-R

اورنت: مدل LH2100 و LH600

اچ گنگ: مدل GURRDIAN و TM901

های‌وان: مدل H7090PSK و H2500

قفل کارتی یال

 

در صورتی که مدل مورد نظر شما مخاطبان عزیز اشاره نشده بود، می‌توانید بازدید بیشتری از محصولات شرکت داشته باشید و یا با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید.

همچنین می‌توانید برای اطلاع از قفل‌های الکترونیکی جدید پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها