قفل شب بند

قفل شیشه سکوریت

بشر در تمام دوران به دنبال برقراری امنیت خود و خانواده خود بوده است. در این راستا قدم‌های مستمر و پیوسته‌ای برداشته است و تاکنون ابزار و سیستم‌های متعددی را تولید و به بازار عرضه کرده است. به جرئت می‌توان اعلام کرد قفل شب ‌بند جدیدترین آن‌ها می‌باشد که فقط مختص برقراری امنیت و آرامش ساخته شده است و در حال حاضر به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی در بازار مشاهده می‌شوند.

قفل شب بند مکانیکی

این قفل، نسبت به قفل شب ‌بند الکترونیکی از قیمت پایین‌تری برخوردار است. اما کسانی که مشتری این نوع قفل‌ها هستند نباید انتظار امنیت و آرامش داشته باشند. چرا که دارای ضعف‌های امنیتی هستند و افراد غیرمجاز و سارقان به راحتی با ترفندهای آسان می‌توانند به قفل دسترسی پیدا کنند. دقیقاً همین ضعف قفل‌ها زمینه‌ساز استقبال از قفل شب‌بند الکترونیکی در جهان شده است.

 

قفل شب بند الکترونیکی

قفل شب ‌بند از مدرن‌ترین و قوی‌ترین ابزارهایی است که برای تضمین سه مؤلفه «امنیت، آرامش و راحتی» مشتریان وارد عرصه رقابت شده است. در واقع این قفل نه تنها ضعف‌های شب‌بند مکانیکی را برطرف کرده است، بلکه یک آرامش روحی و روانی به مشتریان بخشیده است.

بنابراین با نصب این قفل می‌توان راه رسیدن به آرامش در دنیای پر خطر امروزی را ایجاد کرد. چرا که این قفل امنیت و آرامش مشتریان را دوچندان می‌کند.

مهم‌تر این‌که این قفل دارای مزایای منحصر به فردی است که هر فرد را وادار می‌کند که صاحب چنین قفلی شود. به همین منظور شرکت ما تلاش کرده بهترین قفل‌های شب بند دیجیتال اورجینال با قیمت مناسب را وارد نماید تا همه اقشار جامعه توان خرید آن‌ها را داشته باشند. در مجموع مهم‌ترین مزیت این قفل عبارت‌اند از:

  • تضمین کننده امنیت و آرامش مشتریان در هر مقطع زمانی به حساب می‌آید.
  • قوی‌ترین مانع برای ورود افراد غیرمجاز به داخل خانه محسوب می‌شود.
  • برای نشست‌های سازمانی، تجاری و آموزشی بسیار حائز اهمیت است.

اگر شما مشتریان عزیز به دنبال رسیدن به آرامش، راحتی و امنیت هستید قفل شب‌بند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما به حساب می‌آید.

در صورتی که تصمیم گرفته‌اید، صاحب چنین قفل امنیتی شوید با بخش فروش شرکت ما تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت ما در کنار عرصه قفل شب‌بند اورجینال با قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

حریم خصوصی در قفل سامسونگ

چرایی محبوبیت قفل شب‌بند

از آن‌جایی که این قفل برای حفظ و برقراری امنیت، آرامش و راحتی مشتریان وارد عرصه رقابت شده است و مزیت‌های متعددی را برای مشتریان به ارمغان آورده، موجب محبوبیت این قفل در میان اقشار جامعه شده است. ولی اگر بخواهیم در یک قاب به چرایی محبوبیت آن‌ها بپردازیم، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

زیبایی: در رنگ‌های متنوع و بسیار زیبا (طلایی، نقره‌ای، مشکی و …) طراحی و ساخته شده‌اند.

جنس: اکثر این قفل‌ها از جنس فولاد و آلومینیوم ساخته شده‌اند که در مقابل فشار و ضربه بسیار مقاومت هستند.

امنیت و آرامش: این قفل‌ها غیر قابل هک می‌باشند. هیچ فرد غیرمجازی نمی‌تواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند. در واقع تضمین کننده صد در صدی امنیت خانه و محل کار شما است.

راحتی: از روش‌های دسترسی سریع، آسان و با امنیت بسیار بالا برخوردار است.

قفل دیجیتال شب بند

قفل شب بند موجود در بازار

امروزه قفل‌های بسیار زیادی در بازار موجود است. همین تنوع مشتریان را با کمی سردرگمی مواجه کرده است. به همین منظور ما در ادامه به چند نمونه از برندهای سامسونگ، گیت من و یال که محبوب‌ترین قفل‌های شب بند را روانه بازار کرده‌اند، اشاره خواهیم کرد. لازم به ذکر است که اگر شما مشتریان عزیز قصد خرید قفل شب ‌بند را دارید می‌توانید از شرکت ما که قفل را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد تهیه نمایید و از چند امتیاز گارانتی واقعی، مشاوره رایگان، نصاب و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

مهم‌ترین قفل‌های شب‌بند برند سامسونگ، گیت من و یال عبارت‌اند از:

  • سامسونگ مدل G510: این مدل بین 240 تا 260 به فروش می‌رسد.
  • سامسونگ مدل H630: قیمت این مدل بین 320 تا 332 دلار عرضه می‌شود.
  • سامسونگ مدل DS700: قیمت این مدل بین 235 تا 240 دلار می‌باشد.
  • سامسونگ مدل DP950: این مدل از 500 دلار به بالا شروع می‌شود.
  • گیت من مدل S10-FD: قیمت اکثر مدل‌های گیت‌من بین 300 تا 500 دلار عرضه می‌شود.
  • گیت من مدل A20: قیمت این مدل بین 300 تا 500 دلار عرضه می‌شود.
  • گیت من مدل WF20: قیمت این مدل حدوداً 300 دلار به فروش می‌رسد.
  • یال مدل YDM4111: قیمت بیشتر مدل‌های یال از 400 دلار به بالا به فروش می‌رسند.

قفل شب بند

شرکت ما همه این قفل‌ها را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب وارد کرده است. در صورتی که مشتریان عزیز این قفل‌ها و یا هر مدل‌های دیگری مد نظر دارند، می‌توانیم در کم‌ترین زمان و با قیمت بسیار مناسب برای آن‌ها تهیه نماییم. کافی است با شماره تلفن‌های موجود در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است که کارشناسان این شرکت به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود. چرا که هدف اولیه شرکت ما بهره‌مندی مردم عزیز کشورمان از تکنولوژی فوق امنیتی می‌باشد تا همه با هم و در کنار هم در امنیت، آرامش و راحتی زندگی کنیم.

برای پیگیری اخبار قفل‌های دیجیتالی می‌توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

بستن

تازه ترین نوشته ها