قفل هوشمند درب

قفل هوشمند درب

قفل هوشمند درب یکی از بروزترین قفل‌ها در جهان به شمار می‌رود. در واقع قفلی است بدون رقیب که مقبولیت عام در میان مردم کشورهای اروپا، آمریکا و آسیای شرقی به دست آورده است. اما به دو دلیل در کشورهای منطقه و خصوصاً کشور ما هنوز به جایگاه مقبولیت عام نرسیده است. در این مقاله ابتدا به تعریف قفل هوشمند درب خواهیم پرداخت، سپس به چرایی مقبولیت این قفل در اروپا، آمریکا و آسیای شرقی و در نهایت به موانع مقبولیت این قفل‌ها در کشورمان به پایان خواهد رسید.

چرا قفل هوشمند درب

طراحی و ساخت این قفل‌ها باعث شده که بعد از قرن‌ها انسان از دسته کلید خلاص شود و زندگی بدون حمل کلید را تجربه کند. چرا که روش دسترسی متفاوت، سریع و با امنیت بسیار بالایی برای مشتریان به ارمغان آورده‌اند. مانند رمز، کارت، اثر انگشت، ریموت کنترل و بلوتوث. از طرف دیگر این قفل‌ها قابلیت نصب بر روی هر دربی را دارند. متناسب با هر آب و هوایی (شرجی، خشک، سرد و گرم) ساخته و به بازار عرضه شده‌اند.

اما از آنجایی که مدل‌های متنوعی از آن‌ها در بازار مشاهده می‌شود، نمی‌توان اعلام کرد که همه آن‌ها به صورت صد در صدی امنیت، آرامش و راحتی شما را تضمین می‌کنند. چرا که برخی از این قفل‌های هوشمند فاقد قفل کودک هستند و یا از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند.

بنابراین به شما مشتریان قفل هوشمند درب توصیه می‌شود، اگر به دنبال قفلی با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا هستید، می‌توانید از شرکت ما که سابقه دیرینه‌ای در زمینه قفل هوشمند درب را دارند تهیه نمایید و از گارانتی واقعی، پشتیبان فنی، مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

قفل هوشمند

مقبولیت قفل هوشمند درب در اروپا، آمریکا و آسیای شرقی

بدون شک آن‌چه باعث شده امروزه قفل هوشمند درب در اروپا، آمریکا و آسیای شرقی مقبولیت عام پیدا کنند سه مؤلفه‌ی برجسته می‌باشد:

آپشن و ویژگی‌های فنی:

درسته که قفل‌های متعدد و با کیفیت متفاوتی روانه بازار شده‌اند، اما برندهایی در این سه منطقه به مرحله مقبولیت رسیده‌اند که بهترین و برترین آپشن‌ها را همراه با کیفیت بالا برای مشتریان به ارمغان آورده‌اند. مهم‌ترین آن‌ها سامسونگ، گیت من و یال هستند که اگر بخواهیم به برجسته‌ترین آپشن‌های آن نیم نگاهی داشته باشیم می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

قفل کودک، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، شب‌بند، آلارم هشدار، ضد حریق، ضد شوک، مغزی قفل، رمز ادمین، رمز میهمان و …

قفل هوشمند درب

مزایا و کیفیت:

از آن‌جایی که مردم این سه منطقه واقع گرا و واقع بین هستند، تا زمانی که از مزایای منحصر به فرد قفل با خبر نشوند، به هیچ‌وجه اقدام به خرید نمی‌کنند و یا به ندرت اتفاق می‌افتد. اگر به مزایای سه برند سامسونگ، گیت من و یال نگاه شود، قطعاً و یقیناً شما هم این مطلب را تأیید می‌کنید. زیرا این سه برند نه تنها برترین و بهترین کیفیت را دارند، بلکه مزایای ویژه‌ای به مشتریان هدیه داده‌اند.

مهم‌ترین مزایای قفل هوشمند درب به شرح ذیل می‌باشند:

  • قابلیت ثبت ورود و خروج بر اساس ساعت و تاریخ را به مشتریان عزیز هدیه می‌دهند.
  • مجهز به روش دسترسی متعدد، آسان، سریع و با امنیت بسیار بالا هستند.
  • تنها قفل‌هایی هستند که هزینه اضافی ندارند و به ندرت به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند.
  • تضمین صد در صدی امنیت و آرامش مشتریان عزیز محسوب می‌شوند.
  • در مواقع اضطراری آلارم هشدار آن‌ها فعال می‌شود (ضد سرقت، ضد ضربه و ضد حریق)
  • قابلیت اتصال به سیستم هوشمندسازی بلوتوث و وای‌فای را دارند.
  • می‌توان از طریق ریموت و اپلیکیشن آن‌ها را از راه دور کنترل کرد.

قفل سامسونگ

قیمت مناسب:

اگر به وضعیت اقتصادی این سه منطقه (اروپا، آمریکا و آسیای شرقی) نگاه شود، متوجه خواهید شد که این سه منطقه بهترین وضعیت اقتصادی جهان را دارند. به طوری که از آن‌ها کمربند جهان توسعه یاد می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت قدرت خرید مردم این مناطق هم بالا است. از این‌رو قفل‌هایی را انتخاب می‌کنند که امنیت، آرامش، راحتی و زیبایی بیشتری برای آن‌ها در پی داشته باشد. به همین دلیل سه برند سامسونگ، گیت من و یال که در بالاترین کیفت و بالاترین قیمت و در رنگ‌های متنوع (طلایی، نقره‌ای، مشکی و …) تولید شده است را انتخاب می‌کنند.

موانع مقبولیت قفل هوشمند درب در کشور ایران

به نظر می‌رسد که در کشور ما به سه دلیل هنوز قفل هوشمند درب به درجه مقبولیت نرسیده است:

عدم شناخت:

شاید بتوان گفت، دلیل اصلی عدم مقبولیت قفل هوشمند درب، عدم شناخت مردم کشور ما از قفل هوشمند و مزایای آن می‌باشد. به طوری که می‌توان اذعان کرد بخش بزرگی از افراد جامعه از تولید چنین قفل‌هایی بی‌خبر هستند. بنابراین لازم است که نه تنها شرکت‌های وارداتی، بلکه سازمان‌هایی که به دنبال کاهش جرم، ناامنی در جامعه هستند مردم را از وجود چنین قفل‌هایی در کشور مطلع سازند.

قیمت بالا:

برعکس دسته اول افرادی هم وجود دارند که از ورود این گونه قفل‌ها آگاه هستند و علاقه‌مند به خرید آن‌ها هستند، اما متأسفانه توان خرید این قفل‌ها را ندارند. چرا که بیشتر این قفل‌ها قیمت بالایی دارند. اما شرکت ما سعی کرده است قفل‌هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب وارد کند که همه اقشار جامعه توان خرید این قفل‌ها را داشته باشند.

برای مشاهده قیمت دقیق برندهای سامسونگ، گیت‌من، یال، اورنت، اچ گنگ و … می‌توانید با بخش فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

قفل سامسونگ درب

تنوع قفل:

متأسفانه امروزه در کشور ما برندهای متفاوتی از قفل دیجیتال مشاهده می‌شود که نتیجه آن عدم مقبولیت قفل هوشمند درب در کشور شده است. زیرا این سیل واردات منجر به ورود قفل هوشمند با کیفیت پایین شده است که نه تنها رضایت مشتریان را به همراه نخواهد داشت، بلکه باعث می‌شود که دیگر افراد جامعه انگیزه‌ای برای خرید این قفل‌ها حتی با کیفیت بالا را نداشته باشند.

چرا قفل هوشمند درب از شرکت ما تهیه شود؟

به چند دلیل، بهتر است که مشتریان عزیز قفل هوشمند خود را از شرکت ما تهیه کنند:

  • شرکت ما فقط قفل هوشمند با کیفیت بالا و قیمت مناسب وارد و عرضه می‌کند (سامسونگ، گیت من و یال)
  • گارانتی واقعی، مشاوره رایگان و پشتیبان فنی برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است.
  • خدمات رسانی را به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی در روزهای تعطیل ارائه می‌دهد.
  • سابقه‌ی دیرینه‌ای در زمینه قفل هوشمند (مشاوره، نصب و تعمیر) دارد.
  • هدف نهایی ما خدمت خالصانه و مفید به مشتریان عزیز است.
  • امنیت، آرامش و راحتی مشتریان اولویت اول ما می‌باشد.
  • تعهد، صداقت و شفاف‌سازی جزء ذات شرکت ما محسوب می‌شود.

جهت اطلاع از محصولات جدید قفل دیجیتال درب پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

بستن

تازه ترین نوشته ها