قفل دیجیتال hbs

قفل درب

قفل دیجیتال hbs محصول هوشمندی است که به‌منظور جایگزین نمودن قفل‌های سنتی طراحی و ساخته شده است، اما ظاهر قفل‌های سنتی و کلاسیک را حفظ کرده است و امکان دسترسی را به‌صورت هوشمند برای مشتریان به ارمغان آورده است. در واقع مشکل آن دسته از مشتریان عزیزی که هم خواهان امنیت و آرامش و هم خواهان طرح سنتی بودند را برطرف کرده است.

چرایی طراحی قفل دیجیتال hbs

این روزها قفل‌های دیجیتالی با طرح و مدل‌های متعددی روانه بازار شده‌اند. ولی هنوز برخی مشتریان به دنبال خرید قفل‌های سنتی هستند، به نظر می‌رسد حق دارند. چون ظاهر محصولات سنتی بسیار زیبا است و خاطرات متعددی را برای ما زنده نگه می‌دارد.

ولی نباید فراموش کرد که این قفل‌ها به دلیل سنتی و قدیمی بودن از امنیت پایینی برخوردار می‌باشند و همین مخمصه‌ای در ذهن برخی از افراد جامعه ایجاد کرده است. زیرا هدف عمده مشتریان قفل دیجیتال کسب امنیت و آرامش است. اما قفل دیجیتال HBS با تولید قفل دیجیتال کلاسیک این مشکل را برای افرادی که به طرح‌های سنتی و قدیمی علاقه‌مند هستند را برطرف نموده است.

چرا که قفل دیجیتالی اچ‌بی‌اس نه‌تنها ظاهر آن مانند قفل‌های سنتی موجود در بازار است، بلکه تمام ویژگی‌های امنیتی یک قفل هوشمند را دارد. به این ترتیب شما می‌توانید تمام ویژگی‌های یک قفل را با بدنه سنتی و زیبا و یک قفل هوشمند با امنیت بسیار بالا به‌صورت یکجا باهم داشته باشید.

در صورتی که خواهان چنین قفل دیجیتالی هستید، حتماً با شماره تماس‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت ما قفل دیجیتال اچ‌بی‌اس را نه‌تنها به‌صورت اورجینال و با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌دهد، بلکه گارانتی واقعی، مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

قفل دیجیتال hbs

روش دسترسی به قفل دیجیتال hbs

بدون شک این قفل توجه مشتریانی که خواهان حفظ طرح سنتی هستند را جلب می‌کند. چرا که روش دسترسی به آن‌ها سریع، آسان و همراه با امنیت است. در مجموع مهم‌ترین روش‌های دسترسی آسان و سریع به این قفل عبارت‌اند از:

  • کارت: می‌توان تا 100 عدد کارت را به این قفل تعریف نمود.
  • رمز: می‌توان رمزی بین 4 تا 12 رقمی به این قفل‌ها شناسایی نمود.
  • اثر انگشت: امکان شناسایی تا 100 اثر انگشت را دارند.

چرا قفل دیجیتال

ویژگی فنی و امنیتی قفل hbs

این قفل در واقع از داخل دارای دکمه‌ای است که با فعال کردن آن حق ورود را از تمامی افراد حتی دارندگان کارت، رمز و اثر انگشت سلب می‌نماید. از طرف دیگر در این قفل سیستم آلارم هشداری تعبیه شده است که در صورت آتش‌سوزی داخلی، ضربه به قفل و وارد کردن رمز، کارت و اثر انگشت تعریف نشده (بالای 5 بار) به مدت یک دقیقه فعال می‌شود.

همچنین این قفل مجهز به سیستم تغذیه اضطراری است که اگر شما مشتریان عزیز به هر نحوی فراموش کردید که باتری قفل را تعویض نمایید و شارژ باتری قفل به پایان رسید بتوانید با قرار دادن یک باتری کتابی V9، آن را به منبع تغذیه اتصال دهید تا برق دستگاه تأمین شود و از رمز یا کارت و یا اثر انگشت خود جهت باز کردن قفل استفاده کنید و بعد از وارد شدن باتری قفل را تعویض نمایید.

لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید قفل اچ‌بی‌اس سالم و به‌صورت بلندمدت برای شما مشتریان عزیز کارایی داشته باشد. حتماً هر شش ماه باتری‌های قفل را تعویض نمایید. البته به‌ هیچ‌وجه از باتری شارژی استفاده نشود.

برای مشاهده قیمت دقیق برندهای سامسونگ، گیت‌من، یال، اورنت، اچ گنگ و … می‌توانید با بخش فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

انتخاب قفل دیجیتال hbs

انتخاب قفل دیجیتال hbs از سوی مشتریان عزیز قطعاً علاوه بر ظاهر زیبا و سنتی دلایل دیگری هم دارد. به نظر می‌رسد آنچه باعث شده که برخی از مشتریان قفل دیجیتالی اچ‌بی‌اس را انتخاب می‌کنند، موارد ذیل می‌باشد:

  • تضمین کننده قطعی امنیت، آرامش و راحتی می‌باشد.
  • دسترسی سریع‌، آسان، راحت و با امنیت بسیار بالا است.
  • غیرقابل هک هستند در واقع نفوذناپذیر می‌باشند.

اما برخی شرکت‌ها مانند شرکت ما علاوه بر مزایای اشاره شده، مزیت‌هایی برای مشتریان در نظر گرفته است تا به‌صورت قطعی و صد در صدی مشتریان از امنیت و آرامش برخوردار شوند. مهم‌ترین آن‌ها گارانتی، مشاوره رایگان، قیمت مناسب، پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش می‌باشند.

بنابراین با نصب این قفل دیجیتال، سارقین و افراد غیرمجاز حتی جرئت نزدیک شدن به درب خانه یا دفتر کار شما را نخواهند داشت. در صورتی که خواهان خرید این‌چنین قفل‌های آن‌هم به‌صورت اورجینال و قیمت مناسب هستید، می‌توانید با شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

قفل دیجیتال اچ بی اس

قفل دیجیتال HBS C100

این قفل دیجیتالی علاوه بر این‌که ظاهری سنتی دارد، بلکه تمام ویژگی فنی و امنیتی یک قفل هوشمند را دارد. به این ترتیب شما می‌توانید تمام ویژگی‌های یک قفل را با بدنه سنتی و زیبا و یک قفل هوشمند با امنیت بسیار بالا به‌صورت یکجا داشته باشید.

آپشن‌های قفل C100

مهم‌ترین آپشن‌های این قفل عبارت‌اند از: رمز، کارت و اثر انگشت، حریم خصوصی، ضد حریق، ضد شوک، ضد هک، آلارم هشدار، منبع تغذیه اضطراری و کلید مکانیکی.

قیمت قفل C100

قیمت این قفل بسته به سایز، امکانات، متریال، کیفیت و همچنین رنگ دارد. ولی قیمت تقریبی آن بین 400 تا 900 دلار است.

در این راستا شرکت ما با سرمشق قرار دادن رابطه مشتری و برند و احترام به نظرات شما با در نظر گرفتن قدرت خرید مشتریان عزیز، قفل دیجیتال HBS C100 را نیز با کم‌ترین قیمت و به‌صورت اورجینال وارد و روانه بازار کرده است تا تمام اقشار جامعه با توجه به قدرت خرید خود بتوانند از این محصولات با طرح سنتی و امنیت بسیار بالا برای محافظت از درب ورودی خود استفاده کنند. لازم به ذکر است خدمات پس از فروش شرکت ما برای تمام محصولات به‌صورت 24 ساعته می‌باشد.

قفل درب

جهت اطلاع از محصولات جدید قفل دیجیتال درب پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

بستن

تازه ترین نوشته ها