کدهای تصادفی در قفل دیجیتال

کدهای تصادفی

هدف نهایی طراحی، ساخت و عرضه قفل دیجیتال، برقراری امنیت و آرامش مشتریان عزیز بوده است و به هیچ‌وجه قابل ‌انکار نیست. هدف ما هم در این مقاله پرداختن به یکی از پازل‌های تقویت کننده امنیت این قفل‌ها یعنی کدهای تصادفی است.

با وجود اطمینان از مقاومت بالای قفل دیجیتال در مقابل سارقین و افراد غیرمجاز، اما همواره آپشن‌های متعددی جهت افزایش، تقویت و استمرار امنیت، آرامش و راحتی مشتریان در قفل دیجیتال تعبیه شده است. یکی از آن‌ها کدهای تصادفی می‌باشد. که از آن تحت عنوان تابع خیالی، رمز تصادفی، رمز فریب، رمز صوری و … یاد می‌کنند. در واقع می‌توان اذعان کرد کدهای تصادفی در قفل دیجیتال به‌منظور جلوگیری از افشای رمز واقعی، جلوگیری از حدس رمز اصلی و مسدودسازی کامل راه سارقین تعبیه شده است که در ادامه به‌صورت موردی به آن‌ها اشاره خواهیم نمود.

قفل دیجیتال

جلوگیری از افشای رمز

مطمئناً همه ما وقتی به سیستمی رمز می‌دهیم، یعنی نمی‌خواهیم هرکسی به آن دسترسی پیدا کند. خصوصاً اگر این سیسم قفل درب آپارتمان و یا محل کار باشد. ولی گاهی افرادی در کنار شما ایستاده‌اند که یا قابل اعتماد نیستند و یا علاقه ندارید که بدانند رمز ورود خانه و یا محل کار شما از چه اعدادی تشکیل شده است و از طرف دیگر مجبور هستید درب را باز کنید.

به همین منظور سیستم کدهای تصادفی در قفل دیجیتال تعبیه شده است که این مشکل را برای شما مشتریان عزیز حل کرده است و به شما کاربران عزیز این امکان را می‌دهد که برای گمراه کردن افرادی که کنار شما ایستاده‌اند، ابتدا کدهای تصادفی یا همان رمز صوری را قبل از رمز اصلی وارد نمایید تا نتوانند رمز اصلی شما را حدس بزنند.

جلوگیری از حدس رمز

اگر شما مشتریان عزیز بعد از وارد کردن رمز به قفل دیجیتال و یا هر وسیله دیگری نگاه کنید، متوجه خواهید شد که رد اثر انگشت بر روی اعداد وجود دارد. خصوصاً اگر دست شما چرب یا خیس و … باشد، به‌وضوح روشن و مشخص است. به همین منظور برخی برندهای معتبر مانند (سامسونگ، یال و گیت من) سیستم کدهای تصادفی در قفل دیجیتال به کار گرفته‌اند تا اثرات انگشت به‌صورت طبیعی و ناخواسته بر روی تمامی اعداد وجود داشته باشد و سارقین و افراد غیرمجاز نتوانند رمز شخصی شما را تشخیص یا حدس بزنند.

قفل دیجیتال سامسونگ

مسدودسازی راه ورود افراد غیرمجاز

از آن‌جایی که راه دسترسی به این قفل چه به‌صورت هک و چه به‌صورت فیزیکی وجود ندارد و تنها راه ورود افراد غیرمجاز به داخل خانه و محل کار شما حدس و حفظ رمز شما می‌باشد، برخی برندهای معتبر جهانی مانند سامسونگ، یال و گیت من بر آن واداشته است تا کدهای تصادفی به‌منظور مسدودسازی کامل راه ورود سارقین و افراد غیرمجاز در قفل‌ها به کار بگیرند. خوشبختانه با مجهز ساختن این قفل‌ها به سیستم کدهای تصادفی به‌طور کلی راه‌های نفوذ سارقین و افراد غیرمجاز مسدود شده است. چرا که این افراد به هیچ‌وجه توان تشخیص رمز واقعی شما را ندارند و نه می‌توانند رمز اصلی شما را حفظ کنند.

در مجموع می‌توان اذعان کرد که کدهای تصادفی در قفل دیجیتال تقویت امنیت و آرامش مشتریان عزیز در هر شرایط به وجود می‌آیند.

کدهای تصادفی در قفل دیجیتال

برندهای مجهز به کدهای تصادفی

در حال حاضر برندهای متعددی در زمینه طراحی و ساخت قفل دیجیتالی مشغول هستند. اما مشتریان عزیز بدانند اگر می‌خواهند امنیت، آرامش و راحتی به‌صورت صد در صدی داشته باشند، حتماً مدل‌هایی از برند سامسونگ، یال و گیت من را انتخاب نمایند. زیرا اکثر این قفل‌ها مجهز به سیستم کدهای تصادفی هستند.

برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت دقیق و مدل‌های این سه برند می‌توانید با شماره تلفن‌های درج

 

شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت ما این قفل‌ها را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب و همراه با گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

کدهای تصادفی در قفل دیجیتال

 

کلام آخر

اگر نیم‌نگاهی به محصولات شرکت ما داشته باشید متوجه چند نکته خواهید شد:

  • نکته اول: تقریباً اکثر قفل‌های دیجیتالی که شرکت ما وارد کرده است، مجهز به کدهای تصادفی هستند.
  • نکته دوم: شرکت ما تنها برندهای معتبر و با کیفیت بالا و با قیمت مناسب و به صورت اورجینال وارد کرده است. مانند سامسونگ، یال و گیت من.
  • نکته سوم: شرکت ما به تمام مشتریان گارانتی واقعی، مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش آن‌هم به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌دهد.
  • نکته چهارم: تضمین امنیت، آرامش و راحتی مشتریان وظیفه و تعهد خود می‌دانیم.
  • نکته پنجم: شفاف‌سازی در خصوص هزینه، مزایا و ضعف قفل‌های دیجیتالی ملاک اصلی بخش فروش شرکت ما به‌حساب می‌آید.

در صورتی که خواهان خرید قفل دیجیتال با آپشن‌هایی مانند کد تصادفی، قفل کودک، قفل اتوماتیک، قفل شب بند، آلارم‌های هشدار هستید، حتماً با شرکت ما تماس حاصل فرمایید و از امتیازهای فوق بهره‌مند شوید.

جهت اطلاع از محصولات جدید قفل دیجیتال درب پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها