قفل دیجیتالی یال (Yale)

شرکت قفل دیجیتالی یال (Yale) به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌کننده یراق‌آلات در جهان، وظیفه حفاظت از میلیون‌ها نفر و شرکت‌های بزرگ را در بیش از ۱۲۵ کشور در زمینه نصب قفل دیجیتال و سیستم‌های امنیتی بر عهده دارد. اکنون در کشورهای سوئد، ایتالیا و اسپانیا، کره جنوبی و چین تولید دارد. از نظر امنیت و کیفیت بی‌شک برترین برند در میان رقبای خود است. در اروپا و آمریکا بسیار شناخته شده است. مکمل برند «گیت من» در کره جنوبی است و در حال حاضر جزو برترین و پرفروش‌ترین برند قفل‌های دیجیتال در جهان می‌باشد.

شعار شرکت تولید قفل دیجیتالی یال (YALE)

این شرکت بخشی از مجموعه ASSA ABLOY می‌باشد که شعار اصلی آن در جمله زیر خلاصه می‌شود:

ترس از امنیت باعث فقر و از بین رفتن آزادی مردم می‌گردد.

ویژگی فنی و امنیتی قفل دیجیتالی یال (YALE)

قفل‌های دیجیتالی یال دارای ویژگی فنی و امنیتی متفاوتی هستند که در ذیل به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌شود:

تابع خیالی:

برای وارد کردن رمز عبور شما می‌توانید قبل یا بعد از رمز اصلی خود اعدادی را به‌صورت دلخواه وارد کرده تا اگر شخصی در کنار شما قرار دارد نتواند رمز اصلی شما را تشخیص دهد.

کنترل از راه دور:

این نوع قفل‌ها را می‌توان توسط تلفن همراه از طریق ارتباط اینترنتی و یا بلوتوثی، از راه دور کنترل نمود.

ضد حریق:

سیستمی است که در صورت بروز آتش‌سوزی آلارم دستگاه را به صدا در می‌آورد.

ضد هک:

از آنجایی که هیچ راه ارتباطی با برد و یا نرم‌افزار این قفل‌های دیجیتال وجود ندارد، می‌توان گفت که قضیه هک کردن کاملاً منتفی است.

آلارم هشدار:

مجهز به سیستم‌های امنیتی پیشرفته مانند آلارم هشدار نفوذ غیرمجاز

حریم خصوصی:

اکثر مدل‌های قفل دیجیتالی یال از داخل دکمه‌ای دارند که توسط آن از ورود تمامی افراد به داخل جلوگیری می‌شود حتی اگر رمز و کارت داشته باشند.

رمز مادر:

رمزی است که برای تعویض رمز و یا شناساندن کارت و یا شناساندن اثر انگشت جدید به آن نیاز است.

قفل کودک:

مهم‌ترین آپشن امنیتی یک قفل دیجیتال دکمه قفل کودک است. در قفل‌هایی که این دکمه را ندارند تنها با پایین کشیدن دستگیره درب باز می‌شود و کودکان با آویزان شدن از دستگیره در را باز می‌کنند و از منزل خارج می‌شوند.

رمز یک‌بار مصرف:

می‌توانید رمز یک‌بارمصرف برای ورود خدمتکار، میهمان و … صادر کنید و این رمز به‌محض استفاده به‌صورت خودکار از حافظه دستگاه حذف می‌گردد.

اتصال به آیفون:

قابلیت اتصال به آیفون را دارد. به‌طوری ‌که هم‌زمان با فشار دادن دکمه آیفون، قفل دیجیتالی باز شود.

بلوتوث:

می‌توانید با بلوتوث به قفل وصل شوید و توسط اپلیکیشن قفل را باز کنید.

انواع قفل دیجیتالی یال (YALE)

  • قفل دیجیتال رمزی: تمامی قفل‌های یال دارای رمز هستند. البته تمامی آن‌ها آپشن‌های دیگر مانند کارت یا اثر انگشت و … نیز دارند.
  • قفل دیجیتال کارتی: این نوع قفل دیجیتال کارتی دارای 4 عدد کارت KEY TAG می‌باشد که تا 40 عدد کارت را می‌توانید به قفل شناسایی نمایید. مصداق مدل YDM3168
  • قفل دیجیتال اثر انگشتی: اکثر مدل‌های هوشمند یال دارای اثر انگشت هستند و البته اکثر آن‌ها مدل‌های پول و پوش می‌باشند. به‌عنوان نمونه مدل YDM4109
  • قفل دیجیتال پول و پوش: اکثر مدل‌های قفل الکترومکانیکی یال دارای پول و پوش هستند. به‌عنوان نمونه مدل Vulcan-F

کلام پایانی

شرکت یال یکی از قوی‌ترین تولیدکننده‌های قفل دیجیتالی است. شرکت ما هم تلاش کرده است این محصول امنیتی که زیبایی و آپشن‌های منحصربه‌فردی را دارند، وارد کند تا مشتریان عزیز بتوانند با قیمت مناسب صاحب قفل دیجیتالی یال شوند و در خانه و محل کار خود احساس امنیت، آرامش و راحتی بیشتری داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قفل‌های دیجیتال سامسونگ با ما تماس بگیرید و یا به آدرس اینترنتی زیر مراجعه نمایید.قفل دیجیتال یال (Yale)شما می‌توانید برای اطلاع از اخبار روز قفل‌های دیجیتال پیج اینستاگرام ما را نیز دنبال فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها