قفل الکترونیکی

قفل سامسونگ

امروزه قفل‌های زیادی با آپشن‌های متعددی وارد بازار شده‌اند که به آن‌ها قفل الکترونیکی، هوشمند و دیجیتال گفته می‌شود. سیستم‌های فوق پیشرفته امنیتی در آن‌ها تعبیه شده است که هر شخصی را وادار می‌کند که از آن‌ها استفاده کند. مهم‌ترین آن‌ها روش دسترسی (رمز، کارت، اثر انگشت)، اتصال به سیستم هوشمندسازی (بلوتوث، وای‌فای و ریموت کنتترل)، آلارم هشدار و … می‌باشند. شایان ذکر است که این قفل‌ها را می‌توان بر روی تمامی درب‌ها با رنگ دلخواه نصب کرد.

قفل الکترونیکی چیست؟

قفلی است که برای درب خانه، کمد، هتل، استخر و … ساخته شده است. دارای سیستم امنیتی منحصر به فردی می‌باشد. روش دسترسی به آن آسان، سریع و مدرن است. نصب آن بر روی درب چوبی، فلزی، سکوریت و ضد سرقت امکان‌پذیر می‌باشد. جنس آن از آلومینیوم و فولاد تشکیل شده است. در مقابل فشار، ضربه و آتش‌سوزی مقاوم هستند. ناامنی را در جامعه کاهش می‌دهند. غیرقابل هک هستند. در واقع امکان دسترسی به برد داخلی آن‌ها وجود ندارد. قابلیت اتصال به بلوتوث، وای‌فای و ریموت کنترل را دارند. در همه مناطق با هر شرایط آب و هوایی قابل نصب هستند.

بنابراین این تعریف نشان می‌دهد که قفل الکترونیکی ضامن امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از محصولات ما بازدید کنید و یا با شماره تماس درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

قفل الکترونیکی

نصب قفل الکترونیکی در کدام مناطق مناسب می‌باشد؟

در کل شرایط آب و هوایی کشور ما خشک و نیمه خشک است. اما در برخی فصول سال در بیشتر مناطق شاهد سرما، یخبندان و  هوای شرجی و … هستیم. احتمالاً همین شرایط جوی باعث شده که برخی مشتریان عزیز برای خرید قفل الکترونیکی درب شک و تردید داشته باشند. البته حق دارند، زیرا هیچ‌گونه مطالب جامعی که بتواند آن‌ها را از این نگرانی دور نماید، منتشر نشده است. به همین منظور در این پاراگراف قصد داریم این نگرانی به‌جا را برطرف نماییم.

همان‌طور که قفل‌های الکترونیکی از لحاظ قیمت و کیفیت با هم تفاوت دارند، از لحاظ متناسب بودن با شرایط آب و هوایی نیز متفاوت هستند. زیرا این احتمال وجود دارد که برخی ویژگی‌های تعبیه شده در این قفل‌ها متناسب با هر آب و هوایی ساخته نشده باشند. اما در این میان برخی برندها تلاش کرده‌اند قفل الکترونیکی را تولید و عرضه کنند که با هر شرایط آب و هوایی (حتی بدون تغییر رنگ) متناسب باشند. مهم‌ترین آن‌ها «یال، گیت من و سامسونگ» می‌باشند. بنابراین به مشتریان عزیز پیشنهاد می‌شود که حتماً شرایط آب و هوایی را جدی بگیرند و قفلی را انتخاب کنند که امنیت، آرامش، راحتی و زیبایی به صورت بلندمدت را داشته باشند.

قفل الکترونیکی چه مزایایی دارد؟

قفل الکترونیکی مزایای متعددی با هدف تضمین صد در صدی امنیت و آرمش به جامعه بخشیده است. قطعاً اولین مزیت این قفل «رهایی از کلید و دسته کلید» می‌باشد. در واقع روش‌های دسترسی مانند رمز، کارت و اثر انگشت را جایگزین کلید کرده است. دومین مزیت این قفل‌ها «ثبت و کنترل ورود و خروج» می‌باشد. به شما این اجازه را می‌دهد ورود و خروج بر اساس تاریخ و ساعت کنترل نمایید. سومین مزیت قفل دیجیتال قابلیت اتصال به سیستم هوشمندسازی بلوتوث، وای‌فای و ریموت کنترل است و به مشتریان این امکان می‌دهد که از راه دور و در هر مکانی به باز و بسته شدن قفل دسترسی داشته باشند.

مهم‌ترین مزایای قفل الکترونیکی عبارت‌اند از: قفل کودک، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، رمز تصادفی، تابع خیالی، آلارم هشدار، ضد هک، ضد سرقت، شب بند و …

اگر شما مشتریان عزیز خواهان خرید قفلی متناسب با شرایط آب و هوای محیط خود، قابلیت نصب بر روی تمام درب‌ها، قیمت مناسب و برند معتبر هستید، با شرکت ما تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت ما علاوه بر «مشاوره رایگان»، «گارانتی واقعی»، «خدمات رسانی» به صورت 24 ساعته (در تمام ایام سال) ارائه می‌دهد.

مزایای قفل الکترونیکی

مؤلفه‌های تأثیرگذار بر قیمت قفل الکترونیکی

از مهم‌ترین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر قیمت قفل الکترونیکی درب می‌توان به ویژگی فنی و امنیتی (روش دسترسی، آلارم هشدار، تابع خیالی، قفل کودک، شب بند، ضد هک، منبع تغذیه اضطراری، سنسور آی‌آر، بلوتوث، ریموت و …)، کیفیت، کشور و برند سازنده اشاره کرد. البته قفل الکترونیکی را از شرکت معتبری که گارانتی واقعی، خدمات پس از فروش، مشاوره رایگان و … ارائه می‌دهد، خریداری کنید.

مهم‌ترین برند قفل الکترونیکی

همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، امروزه شرکت‌های متعددی در حال تولید قفل الکترونیکی هستند. اما در این میان فقط برخی برندها مشاهده می‌شوند که شرایط مذکور در ساخت و تولید در نظر گرفته‌اند. مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • سامسونگ: قفل‌های تولید شده توسط این شرکت، قابل اتصال به سیستم هوشمند و قابلیت کنترل از راه دور را دارند. همچنین مجهز به قفل دوبل، آلارم هشدار، ضد سرقت، ضد شوک، ضد حریق، قفل کودک، قفل اتوماتیک، شب‌بند و … می‌باشند.

قفل سامسونگ

  • گیت‌من: ویژگی قفل‌های تولید شده توسط این شرکت، عبارت‌اند از: قفل اتوماتیک، حریم خصوصی، ضد سرقت، ضد شوک، ضد حریق، تابع خیالی، قفل دوبل، ریموت کنترل، بلوتوث، قفل کودک و …

برند گیت من

  • یال: دارای روش‌های دسترسی متنوع (رمز، کارت و اثر انگشت)، آلارم هشدار (ضد سرقت، ضد شک و ضد حریق)، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، قفل کودک، شب بند و … می‌باشند. همچنین قابلیت اتصال به سیستم‌های مختلف هوشمندسازی (بلوتوث، وای فای و ریموت) را دارند.

برند یال

اگر شما مشتریان گرامی، به دنبال خرید قفلی با کیفیت عالی، ویژگی منحصر به فرد، مزایای فوق العاده و … هستید حتما محصولات سه برند مذکور را بررسی نمایید. زیرا آن‌ها قفل‌هایی با بالاترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب تولید و عرضه کرده‌اند که سالیان سال امنیت، آرامش، راحتی و زیبایی را به شما هدیه می‌دهند. با این حال اگر شما مشتریان عزیز برند و مدل دیگری را هم مد نظر دارید می‌توانید با ما در تماس باشید.

جهت پیگیری اخبار روز دنیای قفل هوشمند پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها