قفل‌ دیجیتال (قفل الکترونیکی) بدون کلید با فناوری بلوتوث

قفل دیجیتال با فناوری بلوتوث

هر روز شاهد ارائه نسخه جدیدی از قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) بدون کلید با فناوری بلوتوث هستیم. یکی از جدیدترین آن‌ها قفل‌هایی است که بدون کلید و به‌صورت فناوری پیشرفته مانند بلوتوث کار می‌کنند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم به‌صورت مفصل قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) بدون کلید با فناوری بلوتوث را بررسی نماییم.

قفل دیجیتال با فناوری بلوتوث

قفل دیجیتال بلوتوثی Quicklock نیازی به استفاده از کلید یا رمز ندارد و کاربر به‌راحتی می‌تواند از طریق نرم‌افزار مخصوص گوشی هوشمند، قفل دیجیتال را باز کند. فناوری به‌کار رفته در این قفل الکترونیکی به گونه‌ای است که بیشترین فاکتورهای ایمنی در آن لحاظ شده است. این قفل دیجیتال هوشمند تنها با کد اختصاصی مربوط به آن که از طریق تلفن همراه کاربر ارسال شده، باز می‌شود.

محققان برای کسانی که تلفن هوشمند ندارند نیز مکانیسم بی‌سیم ارائه کرده‌اند. در این سیستم تنها به کمک ریموت و بلوتوث می‌توان قفل دیجیتال را در شعاع عملکرد امواج بلوتوث باز کرد. قفل Quicklock با یک‌بار شارژ باتری می‌تواند تا دو سال مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین جهت افزایش ایمنی نمایشگر میزان شارژ باتری بر روی قفل هوشمند تعبیه شده است.

قفل الکترونیکی بلوتوثی

محبوبیت قفل الکترونیکی با فناوری بلوتوث

در واقع قفل دیجیتال با چنین فناوری یکی از قوی‌ترین قفل‌ها در جهان به شمار می‌رود. به‌طوری که در حال حاضر به یکی از پرکاربردترین ابزار دیجیتال در جهان تبدیل شده است. البته نباید فراموش کرد که آنچه باعث شده این قفل‌ها با چنین ویژگی در میان مشتریان محبوبیت پیدا کند، مزایای منحصر به‌فرد آن‌ها است. به‌عنوان مصداق: یکی از قوی‌ترین و برترین مزایای این قفل تأمین امنیت، آرامش، آسایش و راحتی مشتریان آن‌هم به‌صورت تضمینی است. البته الحق و الانصاف قفل الکترونیکی مزایای متعدد و ویژه‌ای برای مشتریان به ارمغان آورده است که هیچ مشتری را از خرید آن‌ها پشیمان نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که منظور ما قفل دیجیتال با کیفیت و برند معتبر مانند (سامسونگ، یال و گیت من) است. وگرنه قفل دیجیتال بدون کیفیت در بازار موجود است که نه تنها مزیت بلندمدت برای مشتریان ندارند، بلکه هزینه اضافی هم به بار می‌آورند. پس از شرکت و فروشگاه معتبر قفل دیجیتال را خریداری کنید. برای این کار می‌توانید با شرکت ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

قفل الکترونیکی

انواع قفل دیجیتال با فناوری بلوتوث

قفل الکترونیکی با فناوری بلوتوثی به صورت متعددی روانه بازار شده است. اما برخی از این فناوری‌ها در کشور ما هنوز کارایی ندارند. چرا که سیستم اپلیکیشن آن فقط در کشور سازنده کار می‌کند. به‌عنوان مصداق بلوتوث قفل دیجیتال سامسونگ فقط در کشور کره جنوبی کارایی دارد. بنابراین فریب آن دسته از فروشندگانی که ادعا می‌کنند این سیستم در ایران کار می‌کند را نخورید و به حرف آن‌ها اعتماد نکنید. چرا که هدف آن‌ها فروش محصولات است، نه شفاف‌سازی. البته شرکت‌هایی هم هستند که شفاف‌سازی جزء اصول و اهداف خود می‌دانند و همیشه تأیید کرده‌اند که سیستم بلوتوث قفل‌های سامسونگ در ایران کار نمی‌کند. لازم به ذکر است که شرکت ما به‌زودی امکان فعال کردن سیستم بلوتوث سامسونگ را مانند دیگر برندهای معتبر جهانی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

قفل دیجیتال بلوتوثی

مزایای قفل دیجیتال بدون کلید با فناوری بلوتوث

شرکت ما محصولاتی را ارائه می‌دهد که برترین و قوی‌ترین مزیت را برای مشتریان عزیز داشته باشد. در این راستا به مزایای قفل الکترونیکی بدون کلید با فناوری بلوتوث که شرکت ما وارد کرده است، اشاره خواهیم کرد:

  • کنترل ورود و خروج افراد، سازگاری با گوشی‌های هوشمند، اشتراک‌گذاری کلیدهای مجازی، برد داخلی قوی ضد هک، از بین رفتن دردسرهای حمل دسته کلید، دسترسی به قفل در حالت آفلاین و بدون نیاز به تلفن همراه و …

قفل دیجیتال با فناوری بلوتوث

نکته کلیدی:

شاید با وجود این مزایا هنوز افرادی نگران گم شدن، شکستن و به سرقت رفتن گوشی خود هستند و فکر می‌کنند که اگر چنین حوادثی رخ دهد، نه‌تنها پشت درب می‌مانند، بلکه امنیت و آرامش آن‌ها سلب می‌شود. ولی از آن‌جایی که می‌توان برای برقراری ارتباط بلوتوثی، رمزی را در نظر گرفت پس احتمال دسترسی به قفل شما امکان‌پذیر نخواهد بود. همچنین با استفاده از روش‌های دیگر دسترسی مانند رمز، یا کارت و یا اثر انگشت نیز می‌توان به قفل خانه و محل کار خود دسترسی پیدا کنید.

بنابراین به ‌خوبی مشخص می‌شود که قفل دیجیتال با فناوری بلوتوثی تمام راه‌هایی که افراد غیرمجاز می‌توانستند به قفل شما دسترسی پیدا کنند را مسدود کرده است.

کلام پایانی

درسته که قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) بدون کلید و با فناوری بلوتوث امنیت، آرامش و راحتی شما را تضمین می‌کند، اما برخی برندها و مدل‌هایی وارد بازار شده است که کیفیت خوبی ندارند. به همین منظور ما در کلام پایانی به شما توصیه می‌کنیم حتماً قفل دیجیتال با کیفیت (سامسونگ، یال و گیت من) را از شرکت و فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که خدمات‌رسانی شرکت ما برای تمام مشتریان (سراسر ایران) به‌صورت 24 ساعته است. حتی به آن دسته از افرادی که قفل الکترونیکی از ما تهیه نکرده باشند، ولی به خدمات (نصب، تعمیر، وسایل مورد نیاز قفل، مشاوره رایگان و …) نیاز داشته باشند، دریغ نخواهیم کرد. تیم متخصص و مجرب خود را در کم‌ترین زمان ممکن در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد. چرا که هدف ما برقراری امنیت، آرامش و راحتی در تمام شرایط می‌باشد. کافی است در هر ساعتی با ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات‌رسانی ما بهره‌مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات جدید قفل دیجیتال از پیج اینستاگرام آراد لاک دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها