کاربرد قفل خودکار و ریموت کنترل قفل دیجیتال در اماکن اداری و پر رفت و آمد

کاربرد قفل خودکار و ریموت کنترل در قفل دیجیتال

سیستم‌های متعددی در قفل دیجیتال تعبیه شده است که نقش بسیار چشم‌گیری در حفظ و استمرار امنیت، آرامش و آسایش ایفا می‌کنند و با فعال‌سازی هر کدام از آن‌ها می‌توان رفت‌ و آمد را بدون هیچ‌گونه ترس و نگرانی مدیریت کرد. دو تا از مهم‌ترین آن‌ها که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، قفل خودکار (اتوماتیک) و ریموت کنترل می‌باشند. برای شناخت کاربرد قفل خودکار و ریموت کنترل در قفل دیجیتال با ما همراه باشید.

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال، مجهز به سیستم‌های امنیتی پیشرفته و منحصر به‌فردی است و این سیستم‌ها به‌منظور تأمین و تضمین امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز تعبیه شده‌اند. مهم‌ترین آن‌ها قفل کودک، قفل دوبل، تابع خیالی، سیستم حریم شخصی، آلارم‌های چهارگانه هشدار، قفل خودکار و ریموت کنترل می‌باشند. در مقالات گذشته به‌صورت جزئی نیم‌نگاهی به اکثر آن‌ها داشته‌ایم، ولی در این مقاله قصد واکاوی سیستم قفل خودکار و ریموت کنترل را داریم. چرا که فعال کردن این دو سیستم در مکان‌های پر رفت‌ و آمد و حتی مکان‌های ناامن بسیار مفید و حائز اهمیت است.

کاربرد ریموت کنترل

قفل خودکار

بر روی مغزی قفل یک سنسور به شکل «v» قرار گرفته است که با بسته شدن درب این زبانه در داخل مغزی حرکت می‌کند و به اصطلاح جمع می‌شود و باعث قفل شدن مکانیزم قفل به صورت خودکار می‌شود. در واقع این قفل دیجیتال به هنگام بسته شدن درب، به‌صورت خودکار قفل می‌شود و وقتی درب قفل باشد از خارج بدون مجوز (کارت، رمز و اثر انگشت) نمی‌توان وارد شد. ولی از داخل امکان خروج وجود دارد، فقط کافی است دستگیره دیجیتال را پایین بکشید تا درب باز شود و پس از باز شدن درب، بار دیگر به‌صورت خودکار قفل می‌شود.

این قفل مزایای منحصر به فرد و ویژه‌ای برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده است:

  • تضمین کننده امنیت، آرامش و راحتی شما مشتریان عزیز به‌حساب می‌آید.
  • در هنگامی که شما کاربران عزیز فراموش کرده‌اید درب را قفل نمایید، این سیستم به صورت هوشمند این کار را برای شما انجام می‌دهد.

بنابراین نصب قفل دیجیتال با سیستم قفل خودکار (قفل اتوماتیک) برای تمام مکان‌ها مناسب می‌باشد، اما برای مکان‌های اداری و پر رفت‌ و آمد بسیار حائز اهمیت و ضروری است. البته به حرف‌های آن دسته از فروشنده‌هایی که این سیستم را کم ‌اهمیت جلوه می‌دهند، توجه نکنید. چرا که هدف آن‌ها فروش محصولات می‌باشد، نه شفاف‌سازی و توصیه می‌شود حتماً این قفل‌ها را از شرکت معتبر که گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهند، خریداری کنید.

قفل دیجیتال سامسونگ

ریموت کنترل

تقریباً تمامی قفل‌های دیجیتالی مجهز به این سیستم هستند و این قابلیت را دارند که ریموت کنترل را به آن‌ها شناسایی و معرفی کرد. البته برای ایجاد ارتباط ریموت با قفل دیجیتال باید کیت را نیز به قفل اضافه کرد در غیر این صورت نمی‌توان آن را به قفل‌های دیجیتالی شناسایی کرد. در واقع با مجهز کردن این قفل می‌توان از آن به‌عنوان مجوز از طرف منشی مستقر در خارج از اتاق و یا فرد داخل اتاق استفاده کرد.

این امکانات، قفل‌های دیجیتال را به ایده‌آل‌ترین نوع کنترل و انجام عبور و مرور اداری تبدیل می‌کنند. شرکت ما هم تمام قفل‌هایی که مجهز به قفل خودکار و ریموت کنترل هستند را وارد کرده است تا مشتریان عزیز بتوانند در مکان‌های اداری و پر رفت و آمد از آن‌ها بهره‌مند شوند. حتی برای تضمین امنیت و آرامش مشتریان عزیز مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

کاربرد قفل دیجیتال

حال که کاربرد قفل خودکار و ریموت کنترل در قفل دیجیتال را با هم بررسی کردیم، یکسری از محبوب‌ترین قفل‌های دیجیتال درب را به شما معرفی خواهیم کرد:

نمونه قفل‌های دیجیتال

قفل‌های دیجیتالی متعددی در بازار مشاهده می‌شود که مجهز به قفل خودکار و ریموت کنترل می‌باشند. اما از آن‌جایی که هدف شرکت ما ارائه و پیشنهاد قفل دیجیتال با کیفیت و با قیمت مناسب است، مدل‌های ذیل را به‌عنوان مهم‌ترین قفل‌های دیجیتال قابل اتصال به سیستم ریموت کنترل معرفی می‌کند:

  • قفل سامسونگ: مدل 609، 6020، 608، DR719، 728 و …
  • قفل گیت من: مدل A330، WB360،A20 و…
  • قفل یال: مدل 3109، 3168، Vulcan-FR و…

قفل هوشمند

بدون شک سیستم قفل اتوماتیک و ریموت کنترل در کنار دیگر سیستم‌های امنیتی قفل دیجیتال، امن‌ترین زندگی را برای شما فراهم می‌نماید. زیرا این دو سیستم باعث می‌شوند که هیچ سارقی توان ورود به داخل اداره شما را نداشته باشند و از راه دور بتوان درب اداره را مدیریت کرد. می‌توان گفت قفل دیجیتال مجهز به قفل خودکار و ریموت کنترل تضمین کننده امنیت و آرامش اداره شما می‌باشد.

در صورتی که قصد خرید این قفل‌ها و یا هر مدل دیگری را دارید، می‌توانید از محصولات شرکت ما بازدید نمایید و یا با بخش فروش و مشاوره تماس بگیرید.

جهت اطلاع از محصولات جدید قفل دیجیتال درب پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها