قفل سامسونگ

samsung-f

قفل سامسونگ یکی از ابزارهای مدرنی است که امنیت و آرامش برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. این قفل تاکنون مورد استقبال طیف خاصی از مردم جهان شده است. قطعاً مزایا و ویژگی‌های داشته است که باعث این محبوبیت و مقبولیت عام شده است. به همین منظور در مقاله پیش‌رو به دنبال واکاوی قفل سامسونگ، مزایا و کاربرد این قفل هستیم. چرا که قفل سامسونگ یکی از قفل‌های دیجیتالی است که چند سالی در کشور ما مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است.

قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ

یکی از قفل‌های بسیار زیبایی است که به منظور «امنیت، راحتی و آرامش» بیشتر مشتریان طراحی شده است. در حال حاضر شناخت شده‌ترین قفل دیجیتال در جهان به شمار می‌رود. این قفل مزایای ویژه‌ای برای مشتریان گرامی فراهم کرده است که می‌توان به قفل کودک، قفل اتوماتیک، آلارم‌های هشدار (ضد سرقت، ضد حریق و ضد ضربه)، حریم خصوصی (شب بند)، ورودی دوبل، ضد هک، بلوتوث، ریموت کنترل و موارد دیگری اشاره کرد.
بدون شک این مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد موجب مقبولیت قفل سامسونگ در سراسر جهان شده است. البته باید یادآوری کنیم که همه مدل‌های سامسونگ به طور کامل از این مزیت‌ها برخوردار نیستند. ولی در مجموع همه مدل‌های سامسونگ «امنیت» بسیار بالای برای مخاطبان را فراهم کرده‌اند و بر روی انواع درب‌های فلزی، چوبی، شیشه‌ای، ضد سرقت قابلیت نصب را دارند. بنابراین این روند توسعه امنیتی در قفل سامسونگ، زمینه‌ساز استقبال پیوسته از این برند در جامعه کنونی شده است.

samsung-shp-dp808

 

مزایا و ویژگی قفل سامسونگ

هیچ وسیله‌ای بدون مزایا و ویژگی تولید و به بازار عرضه نمی‌شود. اما مشاهده می‌شود که برخی ابزارها مزایای فوق العاده‌ای برای جامعه به ارمغان آورده‌اند. دقیقاً قفل سامسونگ یکی از آن‌ها است. در ادامه شما را با بهترین مزایای آشنا خواهیم کرد:

1- روش دسترسی مدرن:

دسترسی سریع و آسان با امنیت بسیار بالا برای مشتریان فراهم کرده است. مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: کارت، رمز، اثرانگشت، ریموت کنترل، بلوتوث. تقریباً بیشتر قفل‌های سامسونگ از این آپشن‌ها برخوردار می‌باشند.

2- ورودی دوبل:

برای ورود هم‌زمان به (کارت – رمز)، (کارت – اثرانگشت) و (اثرانگشت – رمز) نیاز است. البته می‌توان آن را غیرفعال نمود.

3- قفل کودک:

برای جلوگیری از خروج کودکان، افراد مبتلا به آلزایمز و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز (سارقین) طراحی و تعبیه شده است.

4- آلارم هشدار:

برای استمرار امنیت و آرامش شما مشتریان عزیز طراحی شده است و هنگامی فعال می‌شود که افراد غیر‌مجاز (سارقین) به دنبال ورود به خانه، قصد آسیب زدن به قفل را دارند. البته هنگام آتش سوزی هم فعال می گردد.

5- تابع خیالی:

برای تداوم امنیت و جلوگیری از افشای رمز طراحی و تعبیه شده است. قبل از رمز اصلی شما رمز تصادفی را وارد می‌کنید. در مجموع امنیت رمز شما مشتریان عزیز را تضمین می‌کند.

6- شب‌بند یا حریم شخصی:

سیسمتی است که اگر از داخل خانه فعال شود، هیچ شخصی حق ورود را نخواهد داشت، حتی دارندگان کارت، رمز، اثرانگشت. البته کسانی که کلید یدکی (مکانیکی) را دارند می‌توانند وارد شوند.

7- رمز یکبار مصرف:

به شما مشتریان عزیز این امکان را می‌دهد که رمز یکبار مصرف برای سرایدار، میهمان، نگهبان و… صادر کنید.

8- قفل اتوماتیک:

سیستمی است که بعد از بسته شدن درب، به طور خودکار درب را قفل می‌کند.

9- ضد هک:

این قفل‌ها به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که دسترسی به برد داخلی آن توسط افراد غیرمجاز امکان پذیر نیست.
مزایا و ویژگی فوق نشان می‌دهد که نصب قفل سامسونگ در سه مناطق مسکونی، تجاری، اداری بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین اگر خواهان خرید قفل هوشمند سامسونگ یا برندهای دیگری هستید. می‌توانید با شرکت ما تماس حاصل فرمایید. در واقع شرکت ما قفل‌های دیجیتالی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب وارد و روانه بازار کرده است تا همه اقشار جامعه بتوانند امنیت و آرامش به صورت بلندمدت به دست آورند.

samsung-option

بررسی کاربرد قفل سامسونگ

بدون شک هدف شرکت‌های تولیدی قفل دیجیتال فراگیر شدن  قفل هوشمند در سراسر جهان بوده و هست. به همین منظور مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردی در این قفل‌ها طراحی شده است. به طوری که علاوه بر مناطق مسکونی، تجاری و اداری در مکان‌های تفریجی ـ ورزشی هم مورد استقبال قرار گرفته‌اند. به طوری که اگر مزایای و ویژگی‌های قفل سامسونگ در نظر گرفته شود، متوجه خواهیم شد که کاربرد این قفل در همه مناطق ضروری و لازم است.

samsung-shp-ds700

بررسی قیمت قفل سامسونگ

اگر مزایا و ویژگی قفل دیجیتال سامسونگ بررسی کرده باشید، متوجه خواهید شد که قیمت قفل سامسونگ نباید اولویت اول مشتریان باشد. ولی از آنجایی که در کشور ما «شرایط اقتصادی» چندان خوبی حاکم نیست. قطعاٌ و یقیناً قیمت اولین و مهم ترین اولویت برای مشتریان عزیز می‌باشد، حتی اگر این مزایا امنیتی در این قفل‌ها دوچندان شوند. البته عاقلانه است و به آن‌ها حق می‌دهیم. به همین منظور شرکت ما تلاش کرده است قفل‌های دیجتالی سامسونگ (حتی برندهای دیگری مانند یال، گیت من، اورنت و …) با کیفیت بسیار بالای و «قیمت مناسب» وارد و روانه بازار کند تا همه اقشار جامعه بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.
برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص قیممت، نصب و خدمات با ما در تماس باشید. لازم به ذکر است که شرکت ما علاوه بر مشاوره رایگان، خدمات رسانی به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

قفل دیجیتال سامسونگ dp728

انواع قفل سامسونگ

شرکت سامسونگ تاکنون قفل‌های متعدد با مزایا و ویژگی‌های(امنیتی و فنی) منحصر به فردی تولید و به بازار عرضه کرده است. مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از: قفل سامسونگ مدل DP930 ،DP728 ،G510 ،H630 DH520 ،DP950 ،DS700 ،DP808 
برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص هر یک از این مدل‌های اشاره شده می‌توانید از محصولات بازدید نمایید و یا با ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها