قفل الکترونیکی سامسونگ (Samsung Digital Door Lock)

قفل الکترونیکی سامسونگ (Samsung Digital Door Lock)

قفل الکترونیکی سامسونگ، قفلی مورد اعتماد مشتریان می‌باشد و کمتر کسی پیدا می‌شود که این جمله را تأیید نکند. چرا که قفل الکترونیکی سامسونگ امنیت، آرامش، آسایش، راحتی و زیبایی را وارد ویترین بازار قفل کرده است. در رنگ‌بندی متنوع طلایی، نقره‌ای، مشکی و … طراحی، ساخته و عرضه شده است. قابلیت نصب بر روی تمامی درب‌های چوبی، فلزی، ضد سرقت و سکوریت را دارند. همچنین برای محیط‌های مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی، ورزشی و … بسیار مناسب و به‌صرفه است. از این‌رو در مقاله پیش‌رو به‌صورت کلی قفل الکترونیکی سامسونگ را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تاریخچه قفل الکترونیکی سامسونگ

قفل الکترونیکی یا هوشمند سامسونگ اولین‌بار توسط شرکت ایزون در کره جنوبی طراحی، ساخت و عرضه شد. در حال حاضر در سراسر جهان فعالیت دارد و هر روز شاهد رشد و توسعه در زمینه کیفیت قفل‌های این برند هستیم. به همین خاطر در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است. چرا که قفل‌های سامسونگ مجهز به سیستم‌های امنیتی و پیشرفته‌ا‌ی است که مشتریان سراسر جهان را به سمت‌ و سوی خود جذب کرده است. در واقع امنیت و آرامش را به‌صورت صد در صدی ضمانت می‌کند. قیمت آن‌ها بر اساس کیفیت تعیین می‌شود، از این‌رو می‌توان قفلی را متناسب با دارایی خود انتخاب کرد، حتی آن دسته از افرادی که سطح درآمد پایینی دارند، می‌توانند صاحب چنین قفل‌های امنیتی شوند.

قفل هوشمند

ویژگی و آپشن‌های قفل الکترونیکی سامسونگ

مهم‌ترین ویژگی و آپشن‌هایی که زمینه محبوبیت این قفل را در جهان فراهم کرده است، عبارت‌اند از: قفل کودک، قفل اتوماتیک، ضد سرقت، ضد هک، ضد شوک، تابع خیالی، حریم خصوصی، رمز، کارت، اثر انگشت، کنترل از راه دور، وای‌فای، بلوتوث، مغزی فولادی، ضد آب، سنسور آی‌آر، زیبایی و هزاران ویژگی دیگر که فقط زمانی برای شما مشتریان عزیز نمایان خواهند شد که در یک جامعه به شدت ناامن، امنیت و آرامش خواهید داشت. لذا شرکت ما به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می‌دهد که با خرید و نصب قفل الکترونیکی سامسونگ، آپارتمان، اداره، هتل، مغازه و … خود را با امنیت و آرامش دیجیتالی و نفوذ ناپذیر تزئین کنید. کافی است برای این کار با شرکت ما در تماس باشید تا از خدمات فوق‌العاده دیگری مانند مشاوره رایگان، گارانتی واقعی، نصاب و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

قفل سامسونگ

مزایای قفل الکترونیکی سامسونگ

قطعاً شما مشتریان عزیز به دنبال خرید و نصب قفلی هستید که تمامی نیازهای امنیتی شما را برطرف کند و به شما امنیت جانی و مالی هدیه دهد. مطمئنا اگر غیر از این بود، قفل معمولی را خریداری می‌کردید و یا قفل‌های بی‌کیفیت و به‌ظاهر زیبا انتخاب می‌کردید، اما مطالعه شما نشان می‌دهد به دنبال یک قفل الکترونیکی سامسونگ با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید که بیشترین امکانات و مزایا را برای شما داشته باشد. به همین منظور ما قفلی را به شما معرفی می‌کنیم که حداقل مزایای ذیل را داشته باشد.

  • مانع خروج کودکان شما و افراد مبتلا به آلزایمر می‌شود و همچنین مانع ورود افراد غیرمجاز به داخل خانه می‌شوند.
  • به‌صورت اتوماتیک درب خانه شما را قفل می‌کند، امکان غیرفعال سازی آن وجود دارد.
  • دسترسی به برد داخلی آن امکان‌پذیر نیست و غیرقابل هک است.
  • در صورتی که افراد غیرمجاز برای ورود تلاش کنند و یا به قفل ضربه بزنند و یا داخل خانه آتش‌سوزی رخ دهد آلارم قفل به صدا در می‌آید.
  • در صورتی که علاقه‌مند به حضور و ورود هیچ فردی به داخل اتاق، آپارتمان، اداره و … خود نداشته باشید می‌توانید سیستم شب ‌بند را فعال کنید.
  • می‌توانید آن را به سیستم هوشمند‌سازی داخلی و همچنین بلوتوث، آیفون و ریموت کنترل وصل کرد.
  • مجهز به روش دسترسی ساده، آسان، راحت و با امنیت بسیار بالا است و همچنین هزینه اضافی برای شما به وجود نمی‌آورند.
  • سیستم‌های امنیتی مانند قفل دوبل، تابع خیالی، رمز مادر و رمز تصادفی به جهت تقویت امنیت روش دسترسی به قفل تعبیه شده است.

قفل الکترونیکی سامسونگ

نمونه‌هایی از قفل الکترونیکی سامسونگ

تاکنون مدل‌های متعددی از قفل دیجیتال سامسونگ روانه بازار شده است. ما در ادامه فقط به برخی از بهترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • سامسونگ مدل 608، 609، DR719، G510، 6020، DR718، H30، DS700 و … .

حال موقع آن فرا رسیده است که یک تغییر و تحولی در زندگی خودتان داشته باشید. تغییراتی که نه‌تنها به‌صرفه است، بلکه امنیت، آرامش، آسایش، راحتی و زیبایی به شما هدیه می‌دهد. فقط کافی است برای کار قفل دیجیتال را از شرکت معتبر تهیه نمایید. شرکتی که به شما گارانتی واقعی، مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش ارائه دهد. بنابراین با خرید و نصب قفل الکترونیکی سامسونگ از شرکت ما بهترین تحول را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. مطمئن باشید که چنین خواهد شد و ما را به دوستان خود معرفی خواهید کرد. چون هدف ما هدیه دادن امنیت و آرامش به شما است.

قفل الکترونیکی

شرکت ما با وارد نمودن مدل‌های متنوع قفل‌های دیجیتال سامسونگ با کاربردهای متفاوت، گام بزرگی در ایجاد امنیت منازل برداشته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات شرکت بازدید نمایید و یا با شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها