قفل دیجیتال اثرانگشتی هوشمند ضدسرقت (قفل دیجیتال شخصی)

تپ‌لاک یک قفل هوشمند ضدسرقت اثرانگشتی شخصی است که با خواندن اثر انگشت شما به هنگام قرار دادن انگشت بر روی سنسور قفل، باز می‌شود.

 

 

در حال حاضر قفل‌های هوشمند دیگری نیز در بازار وجود دارند که می‌توانید آنها را با تلفن همراه هوشمند خود از طریق بلوتوث باز کنید اما برخی ویژگی‌های خاص تپ‌لاک باعث برجسته بودن این قفل شده است.
این قفل دیجیتال شخصی ضدسرقت اثرانگشتی علاوه بر اینکه امنیت شخصی شما رو حفظ می کند می تواند در مواقعی که دسترسی به برق برای شارژ گوشی خود را ندارید نقش شارژر تلفن همراه را برای شما داشته باشد. این قفل های ضدسرقت با باتری کار می کنند که در مدل طول عمر سه ساله و شش ماهه موجود است.
تپ‌لاک اثر انگشت شما را ظرف مدت ۰٫۸ ثانیه تشخیص می‌دهد که در نوع خود یک شاهکار محسوب می‌شود. اگر کسی پنهانی به قفل شما دست بزند و یا بدون اجازه بخواهد آن را باز کند، قفل هوشمند ضدسرقت اثرانگشتی شما آژیر هشدار خود را به صدا در می‌آورد. تپ‌لاک می‌تواند تا ۲۰۰ اثر انگشت را شناسایی کند، همچنین شما می‌توانید زمان‌های دسترسی، مکان‌های دسترسی و مدت زمان دسترسی را برای این قفل تعریف و شخصی‌سازی کنید.
اگر نگرانی‌ در خصوص ناتوانی قفل در تشخیص اثر انگشت فرد دارید؛ باید بگوییم که در چنین حالتی امکان باز کردن قفل به وسیله تلفن هوشمندتان وجود دارد. همچنین این نگرانی وجود دارد که باتری آن خوب عمل نکند و یا به طور ناگهانی از کار بیفتد. به نظر می‌رسد این نکته برای خالق این قفل نیز حائز اهمیت بوده زیرا در صورت اتمام شارژ باتری، بر روی تلفن هوشمند شما پیام هشداری برای شارژ کردن قفل هوشمند ضدسرقت اثرانگشتی تان نمایان می‌شود. اگر باتری کاملاً خالی شود، تپ‌لاک تا زمان شارژ مجدد قفل باقی می‌ماند.

قفل دیجیتال اثرانگشتی هوشمند ضدسرقت

چیزهای بیشتری برای اینکه تپ‌لاک را دوست بدارید وجود دارد. قیمت آن آنقدر ارزان و وسوسه کننده است که هر کسی دوست دارد یکی از این قفل هوشمند ضدسرقت اثرانگشتی را داشته باشد.

 

منبع : fardanama

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها