بهترین قفل دیجیتال هوشمند برای محافظت از خانه شما

بهترین قفل دیجیتال هوشمند برای محافظت از خانه شما

قفل‌های دیجیتال که به قفل‌های الکترونیکی نیز موسوم‌اند، آخرین نوآوری موجود برای خانه‌ها و منازل هستند. یک قفل هوشمند در مقایسه با ساعت‌های هوشمند، وسیله نقلیه الکترونیکی و تجهیزات دیگر می‌تواند بهترین سرمایه‌گذاری باشد. داشتن یک قفل دیجیتال هوشمند راهی مناسب برای محافظت از خانه و در عین حال خلاص شدن از نگهداری تعداد زیادی کلید در جیب یا کیف شما است. آخرین تکنولوژی حتی، قابلیت اتصال بین گوشی هوشمند و قفل دیجیتالی را نیز امکان‌پذیر می‌سازد، بدون توجه به این‌که شما در چه نقطه‌ای از جهان قرار گرفته‌اید. به عبارت دیگر، این کار راحتی و امنیت را با قیمتی مناسب برای خانه به ارمغان می‌آورد.

بهترین قفل دیجیتال هوشمند

قفلی است که روش دسترسی سریع، آسان و همراه با امنیت برای مشتریان عزیز فراهم کرده باشد. مجهز به بهترین، برترین و قوی‌ترین سیستم امنیتی هوشمند باشد. تضمین کننده امنیت، آرامش، راحتی و آسایش کاربران باشد. با هر شرایط آب و هوایی سازگاری داشته باشد و رنگ آن ثابت باشد. از کیفیت بالا و قیمت آن مناسب برخوردار باشد و مانند برند سامسونگ، گیت من، یال و … خرابی نداشته باشد و مانند این سه برند عمری بالا داشته باشند. همچنین از تکنولوژی‌هایی مانند قفل کودک، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، حریم شخصی، آلارم هشدار، ریموت کنترل، تابع خیالی، رمز نگهبان، سنسور آی‌آر، ضد هک و … بهره‌مند باشند و مهم‌تر از همه این قابلیت را داشته باشند که بر روی تمام درب‌ها نصب شوند. در مقابل ضربه، فشار، حرارت و … بسیار مقاوم باشند و در کل یک زندگی ایمن در تمام شرایط ناامن، هرج‌ومرج و … را به مشتریان گرامی هدیه دهند.

دقیقاً همه شما کاربران عزیز به دنبال خرید چنین قفلی هستید. چرا که هدف اولیه شما از انتخاب بهترین قفل دیجیتال هوشمند برای محافظت از خانه، امنیت و آرامش می‌باشد. ما هم برای این‌که شما را راهنمایی و یاری کنیم، به‌عنوان یک دوست مورد اعتماد در تمام مراحل (خرید، نصب و خدمات رسانی) کنار شما ایستاده‌ایم. بنابراین نگران نباشید و فقط با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان و پشتیبانی فنی شرکت ما بهره‌مند شوید. همچنین شرکت ما علاوه بر مشاوره رایگان، گارنتی واقعی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

بهترین قفل سامسونگ

 

برای مشاهده بهترین قفل‌های هوشمند به بخش محصولات مراجعه کنید.

قفل دیجیتال سامسونگ

قفل سامسونگ یکی از بهترین و برترین قفل‌هایی است که در کشور کره جنوبی تولید و روانه بازار می‌شود و تاکنون مدل‌های متعدد و با کیفیت بالا و قیمت مناسبی را عرضه کرده است. همین روند توسعه باعث شد امروزه قفل سامسونگ سهم عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص دهد. چرا که مدل‌های تولید شده توسط این شرکت مجهز به بهترین سیستم امنیتی می‌باشند، از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند و خرابی آن‌ها بسیار، بسیار کم است. همچنین قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارند و ضد هک می‌باشند و به‌صورت تضمینی امنیت و آرامش مشتریان برآورده می‌کنند. مهم‌ترین و جدیدترین مدل‌های ارائه شده توسط این شرکت می‌توان به:

مدل 6020:

این قفل مجهز به مغزی فولادی تمام اتوماتیک و ضد دیلم است. از روش دسترسی راحت، آسان و سریع (رمز و کارت) برخوردار است. همچنین قابلیت اتصال به سیستم هوشمند‌سازی داخلی را دارد. در مجموع می‌توان اذعان کرد این قفل یکی از بهترین قفل دیجیتال هوشمند سامسونگ می‌باشد. چرا که مجهز به برترین و بهترین سیستم‌های امنیتی مانند سیستم ضد شوک، قفل اتوماتیک، ضد حریق، ضد سرقت، حریم خصوصی، منبع تغذیه اضطراری، ضد هک و … می‌باشد.

مدل DR718:

مانند مدل قبلی مجهز به مغزی فولادی است که آن را در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم کرده است. همچنین دارای روش دسترسی رمز، اثر انگشت، اپلیکشین و ریموت است. در واقع یکی از مدل‌های مناسب برای درب‌های چوبی، فلزی و ضد سرقت به شمار می‌رود. زیرا مجهز به بهترین آپشن‌های مانند آلارم اتمام شارژ باتری، قفل کودک، قفل دوبل، ریموت کنترل، آلارم ضد سرقت، ضد شوک، اعلام ضد حریق، سنسور آی آر و … می‌باشد.

مدل DR719:

آنچه این قفل را در دسته بهترین قفل‌ها گذاشته است، عبارت‌اند از: روش دسترسی سه‌گانه رمز، کارت و اثر انگشت، مغزی فولادی ضد زنگ و ضد دیلم، دستگیره پول و پوش، سیستم IR، قفل کودک، قابلیت اضافه شدن ریموت کنترل و قفل دوبل، اعلام حریق، ورود بی‌صدا، سیستم ضد شوک، ضد هک، ضد سرقت، ضدضربه، منبع تغذیه اضطراری و … .

مدل H30:

این قفل دیجیتال از مغزی فولادی ضد دیلم برخوردار است. راه‌های دسترسی به آن روش کارت، رمز، اثر انگشت، بلوتوث، اپلیکیشن، ریموت می‌باشند. قابلیت نصب بر روی تمام درب‌ها را دارد. همچنین مجهز به سیستم‌های امنیتی مانند رمز ادمین، ضد سرقت، ضد هک، ضد حریق و شب ‌بند است.

بهترین قفل دیجیتال

خدمات شرکت ما

شرکت ما با وارد نمودن مدل‌های متنوع قفل‌های دیجیتال سامسونگ و دیگر برندهای معتبر جهانی مانند یال و گیت من گام بزرگی در ایجاد امنیت منازل برداشته است. البته علاوه بر این به مشتریان خود مشاوره رایگان (قبل از خرید، بعد از نصب و …)، پشتیبانی فنی (نصب، تعمیر و آموزش)، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در صورتی که خواستار خرید بهترین قفل دیجیتال هوشمند برای محافظت از خانه خود هستید، با شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید تا با افتخار تیم مشاوره و متخصص شرکت را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. لازم به ذکر است که شرکت ما خدمات‌رسانی را به‌صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

جهت اطلاع از محصولات جدید قفل دیجیتال درب پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها