سیستم اعلان حریق در قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی)

سیستم اعلان حریق در قفل دیجیتال

یکی دیگر از سیستم‌های امنیتی قفل‌های دیجیتال (قفل الکترونیکی)، سیستم اعلان حریق می‌باشد. بدون شک فعال‌سازی آن به شما مشتریان عزیز کمک می‌کند که در صورت آتش‌سوزی داخلی نه تنها به راحتی از خانه خارج شوید، بلکه بتوانید سریع‌تر آن را مهار کنید. در مجموع این سیستم از جان و مال شما در مقابل خطرات احتمالی محافظت خواهد کرد.

قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی)

نوعی از قفل هوشمند هستند که بدون نیاز به کلید به مشتریان عزیز امکان باز و بسته شدن درب به وسیله رمز، کارت و اثر انگشت را می‌دهند. در مجموع می‌توان اذعان کرد قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) نوعی قفل هوشمند است که به دلیل تکنولوژی‌های پیشرفته مانند قابلیت اتصال به سیستم هوشمند‌سازی، ضد هک، ضد حریق، ضد شوک، تابع خیالی، شب ‌بند، آلارم هشدار، قفل اتوماتیک، قفل کودک و … به عنوان قفل ضد سرقت یا قفل دیجیتال شناخته شده است.

قفل هوشمند

تا‌کنون مدل‌های متعددی از قفل دیجیتال روانه بازار شده است، اما از لحاظ شباهت، تفاوت، کیفیت و قیمت با هم متفاوت هستند. ولی برندهایی مانند سامسونگ، گیت من و یال مشاهده می‌شود که نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند، بلکه قیمت مناسبی هم دارند. اما با توجه به موضوع مقاله هدف ما بررسی سیستم اعلام حریق در قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) است.

سیستم اعلان حریق در قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی)

این سیستم در واقع در اکثر قفل‌های رمزی، کارتی و اثر انگشتی تعبیه شده است که هدف آن تقویت و تضمین امنیت، آرامش و راحتی مشتریان می‌باشد. زیرا در صورت بروز آتش‌سوزی یا حرارت بالای 70 درجه در داخل خانه و یا محل کار، آلارم هشدار این قفل به مدت یک دقیقه فعال خواهد شد. بنابراین این سیستم بسیار کارآمد و مفید است و موجب کاهش خسارت زیاد به خانه یا محل کار شما می‌شود. در نتیجه سیستم اعلان حریق در قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) یکی از سیستم‌های منحصر به‌فردی است که مشتریان عزیز هنگام خرید قفل الکترونیکی حتماً باید به آن توجه داشته باشند.

قفل الکترونیکی

اهمیت سیستم اعلان حریق در قفل دیجیتال

در کل این سیستم به چند دلیل بسیار حائز اهمیت است:

دلیل اول: تضمین کننده امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز به حساب می‌آید. چرا که با فعال‌سازی آن می‌توانید از آتش‌سوزی داخلی جلوگیری نمایید و یا اگر آتش‌سوزی صورت گرفته است، مانع گسترش آن شوید و یا اگر آتش‌سوزی گسترش پیدا کرده بود، به‌راحتی و بدون دردسر از خانه خارج شوید. چرا که مقاومت این قفل در مقابل آتش‌سوزی، ضربه و فشار بسیار بالا است. بنابراین با نصب این قفل، از جان و مال خود و خانواده خود محافظت کنید.

دلیل دوم: فعال کردن این سیستم باعث می‌شود که مشتریان به موقع از آتش‌سوزی و حرارت بالای 70 درجه در داخل خانه آگاه شوند. زیرا بعد از آتش‌سوزی و یا حرارت بالای 70 درجه آلارم این قفل به صدا در آمده و به شما هشدار می‌دهد تا با فرصت بیشتری از محل حادثه خارج شوید و یا آتش‌سوزی را مهار کنید. در نتیجه فعال کردن این سیستم زمانی که در محل کار و یا خواب هستید، بسیار مفید و حائز اهمیت است.

دلیل سوم: قفل الکترونیکی مجهز به سیستم‌های اعلان حریق از آلیاژهای قوی و مقاوم ساخته شده است و به سادگی امکان تخریب آن‌ها وجود ندارد. از این‌رو هنگام آتش‌سوزی گسترده، شما می‌توانید به‌ راحتی از خانه یا محل کار خارج شوید.

در صورتی که قصد خرید قفل دیجیتالی با چنین سیستم‌های امنیتی را دارید، کافی است با شماره تماس‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت ما علاوه بر مشاوره رایگان و گارانتی واقعی، خدمات پس از فروش را به‌صورت شبانه‌روزی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

سیستم اعلان حریق قفل هوشمند

خرید قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی)

بدون شک تمام قفل‌های دیجیتالی برتری نسبی نسبت به قفل مکانیکی دارند. اما ما به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید قفل الکترونیکی را دارید، حتماً 5 مؤلفه ذیل را در نظر داشته باشید:

  • مؤلفه اول: حتماً قفلی را خریدار کنید که مجهز به سیستم امنیتی پیشرفته خصوصاً اعلان حریق باشد.
  • مؤلفه دوم: حتماً از فروشگاه‌های معتبر تهیه شود که گارانتی واقعی و خدمات‌رسانی پس از فروش به مشتریان خود ارائه دهد.
  • مؤلفه سوم: حتماً برندی را انتخاب کنید که از لحاظ کیفیت و محبوبیت شناخته شده باشند. مانند سامسونگ، یال و گیت من
  • مؤلفه پنجم: همچنین از فروشگاه‌هایی که به‌صورت 24 ساعت پاسخگوی شما هستند محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

در واقع شرکت ما قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب، همراه با خدمات‌رسانی ویژه مانند مشاوره رایگان، گارانتی واقعی، نصاب و … را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌دهد. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از محصولات جدید قفل دیجیتال پیج اینستاگرام آراد لاک را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها