سیستم قفل امنیتی در قفل دیجیتال کارتی

قفل دیجیتال رمزی,قفل دیجیتال کارتی,قفل دیجیتال اثرانگشتی,سیستم امنیتی,قفل هوشمند,شرکت سامسونگ,سیستم قفل امنیتی

این مدل قفل‌های دیجیتال (قفل رمزی، کارتی و اثر انگشتی) دارای سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌ای می‌باشند که امنیت محل زندگی و یا کسب ‌و کار شما را افزایش می‌دهد. یکی از این سیستم‌های امنیتی قفل‌های هوشمند سامسونگ، سیستم قفل امنیتی می‌باشد. مهم‌ترین آن‌ها قفل شب بند، قفل اتوماتیک و قفل کودک می‌باشند. به هیمن منظور در این مقاله به صورت جامع به آن‌ها خواهیم پرداخت.

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال کارتی

قفل‌های دیجیتال متعددی در بازار مشاهده می‌شود. یکی از آن‌ها قفل دیجیتال کارتی است. این قفل طبق استانداردهای بین‌المللی به جهت حفظ و استمرار امنیت و آرامش مشتریان عزیز طراحی و ساخته شده است. نصب آن برای محیط‌های مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و ورزشی حائز اهمیت می‌باشد. خصوصاً برای مکان‌هایی که ثبت ورود و خروج مهم است. چرا که قفل‌های کارتی ورود و خروج را بر اساس ساعت و تاریخ ثبت و ضبط می‌کنند. همچنین می‌توان کارت‌های متعددی را به آن‌ها شناسایی کرد. اما بهتر است که کارت تعریف شده به قفل از نوع KEY TAG و RFID باشد.

در مجموع این قفل مجهز به سیستم‌های فوق امنیتی مانند سیستم قفل امنیتی، قفل کودک، قفل اتوماتیک و … می‌باشد. در صورتی که خواهان اطلاعات دقیق از قیمت، مشاوره رایگان و یا خرید قفل دیجیتال کارتی هستید، می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

سیستم قفل امنیتی در قفل دیجیتال

سیستم امنیتی در قفل دیجیتال کارتی

سیستم قفل امنیتی در قفل دیجیتال کارتی تضمین کننده امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز به شمار می‌رود. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مؤلفه‌های تعیین کننده قیمت این قفل‌ها همین سیستم قفل امنیتی است. ولی اگر بخواهیم دسته‌بندی جامع و مفصل از سیستم قفل امنیتی در قفل دیجیتال کارتی داشته باشیم، می‌توان آن‌ها را به سه دسته تقسیم کرد:

دسته اول:

سیستمی است که از آن تحت عنوان قفل کودک یاد می‌کنند. در واقع این سیستم یکی از مهم‌ترین و حتی برترین سیستم‌های قفل امنیتی به شمار می‌رود. چرا که این سیستم به دو شیوه امنیت، آرامش و راحتی شما مشتریان گرامی را به‌صورت صد در صدی تضمین می‌کند.

  • مانع خروج کودکان و افراد مبتلا به آلزایمر می‌شود، حتی اگر کودکان و افراد مبتلا به آلزایمر دستگیره را به سمت پایین بکشند. چرا که برای باز شدن درب نیاز به فشار دادن کلید قفل کودک می‌باشد.
  • مانع ورود افراد غیرمجاز و سارقین به داخل خانه می‌شوند. در واقع قفل کارتی مجهز به سیستم قفل کودک هیچ راهی و ترفندی برای ورود افراد سارق به ‌جا نگذاشته است.

دسته دوم:

سیستم شب‌ بند قفل دیجیتال است. در مجموع قفل کارتی مجهز به سیستم قفل امنیتی شب ‌بند این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که در هر زمانی که بخواهند از داخل خانه، محل کار، سالن جلسات و … این سیستم را فعال کنند و به هیچ فرد دیگری حتی دارنده کارت، رمز و اثر انگشت حق ورود ندهند.

دسته سوم:

سیستم اتوماتیک قفل کارتی است. در صورتی که شما مشتریان عزیز این سیستم را فعال کنید. قفل دیجیتال کارتی به‌طور خودکار قفل‌ کردن درب خانه و یا محل کار شما را انجام می‌دهد و اگر کسی بخواهد وارد خانه و محل کار شما شود، حتماً باید مجوز ورود (کارت، یا رمز و یا اثر انگشت) را داشته باشد. در حالی که افراد داخل خانه و محل کار با پایین کشیدن دستگیره درب را باز می‌کنند. نصب قفل دیجیتال با این سیستم برای تمام مکان‌ها مناسب می‌باشد، اما مکان‌های حساس مانند مراکز نظامی، صرافی‌ها، بانک‌ها و طلافروشی‌ها بسیار حائز اهمیت و ضروری است. همچنین برای آن دسته از افرادی که وسواس فکری دارند هم بسیار مناسب می‌باشد.

در صورتی که خواهان خرید قفل دیجیتال کارتی با این مزایا هستید، می‌توانید از محصولات ما بازدید کنید و یا با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت ما علاوه بر ارائه قفل دیجیتال اورجینال با کیفیت بالا و با قیمت مناسب به مشتریان خود مشاوره رایگان، خدمات‌رسانی شبانه‌روزی، گارانتی واقعی و … ارائه می‌دهد. زیرا تیم متخصص و مجرب ما معتقدند که اعتماد متقابل زمانی به دست می‌آید که همه‌ی این مؤلفه‌ها به‌صورت واقعی در اختیار مشتریان عزیز قرار داده شود.

سیستم قفل امنیتی در قفل دیجیتال کارتی

برندهای مجهز به سیستم قفل امنیتی در قفل دیجیتال کارتی

بدون شک اکثر برندهای با کیفیت مانند سامسونگ، یال، گیت من و روک مجهز به سیستم قفل امنیتی هستند. به همین خاطر شرکت ما به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می‌کند اگر قصد خرید قفل دیجیتال کارتی را دارید حتماً قفلی را انتخاب کنید که مجهز به سیستم امنیتی (قفل کودک، قفل شب ‌بند و قفل اتوماتیک) باشد و مهم‌تر این‌که این قفل‌ها را از شرکت‌هایی تهیه کنید که مشاوره رایگان، گارانتی واقعی، پشتیبانی فنی، خدمات پس از فروش را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

قفل دیجیتال کارتی

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از محصولات شرکت ما بازدید بیشتری داشته باشید و یا با شماره تلفن‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

مشتریان عزیز برای اطلاع از محصولات جدید قفل دیجیتال پیج اینستاگرام آراد لاک را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها