سیستم حریم خصوصی در قفل دیجیتال

سیستم حریم خصوصی در قفل دیجیتال

این مدل قفل‌های (رمزی، کارتی و اثر انگشتی) دارای سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌ای می‌باشند که امنیت محل زندگی و یا کسب‌ و کار شما را افزایش می‌دهد. یکی از این سیستم‌های امنیتی قفل‌های هوشمند سامسونگ و سیستم حریم خصوصی می‌باشد که با فعال کردن این سیستم بر روی قفل دیجیتال (رمزی، کارتی و اثر انگشتی) دیگر کسی حق ورود را نخواهد داشت. بنابراین این سیستم از ورود افراد ناخواسته به داخل خانه و محل کار جلوگیری می‌کند.

سیستم حریم خصوصی در قفل دیجیتال

سیستم حریم خصوصی

دکمه‌ای فیزیکی است که در قسمت داخلی قفل تعبیه شده است و اگر مشتریان قفل آن را از داخل فعال کنند، هیچ شخصی توان ورود به داخل خانه و محل کار را نخواهد داشت، حتی دارندگان کارت، رمز و اثر انگشت و تنها فردی می‌تواند وارد شود که کلید مکانیکی قفل را داشته باشند.

در واقع این قفل دارای قطعات محرکی است که پیچ یا سلیندر را به موتور که کاملاً درون خود قاب است، متصل می‌کند و مانع ورود افراد می‌شود. در مجموع می‌توان اذعان کرد سیستم حریم خصوصی یکی از ابتدایی‌ترین و قوی‌ترین سیستم‌های امنیتی قفل دیجیتال (رمزی، کارتی و اثر انگشتی) به‌حساب می‌آید. چرا که آرامش و آسایش بدون دغدغه و اضطراب را برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده است. با این حال اگر خواهان آسایش و آرامش هستید، حتماً قفل دیجیتال (رمزی، کارتی و اثر انگشتی) مجهز به سیستم حریم خصوصی را تهیه نمایید. برای این کار می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

قفل هوشمند

کاربرد سیستم حریم خصوصی در قفل دیجیتال

معمولاً این سیستم برای آسایش، آرامش و راحتی مشتریان عزیز تعبیه شده است. چرا که فعال‌سازی آن باعث می‌شود نه‌تنها افراد غیرمجاز، بلکه افراد دارنده کارت، رمز و اثر انگشت حق ورود به داخل خانه و یا محل کار را نداشته باشند. به همین منظور کاربرد این قفل برای اتاق‌خواب، اتاق جلسات، اتاق نشست‌ها، هتل‌ها و … بسیار مناسب و حائز اهمیت است و احتمالاً به همین دلیل نام‌های متعددی مانند حریم شخصی، حریم خصوصی، شب ‌بند و … را برای آن انتخاب کرده‌اند. اگر قصد خرید قفل دیجیتال با این ویژگی‌ها را دارید می‌توانید با مشاوران متخصص ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که شرکت ما علاوه بر مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

سیستم حریم خصوصی قفل هوشمند

مزایای سیستم حریم خصوصی در قفل دیجیتال

این سیستم مزایای منحصر به‌فردی به مشتریان عزیز هدیه می‌دهد، مهم‌ترین آن‌ها به شرح ذیل می‌باشند:

  • تضمین کننده امنیت، آسایش، آرامش و راحتی مشتریان عزیز محسوب می‌شود.
  • زمانی که برای فعال و یا غیرفعال کردن آن صرف می‌کنید کمتر از دو ثانیه است.
  • مانع ورود افراد حتی دارندگان کارت، رمز و اثر انگشت به داخل خانه و محل کار می‌شوند.
  • بعد از فعال کردن آن هیچ فردی حق ورود به داخل جلسات، نشست و … را نخواهد داشت.

این مزایا به‌خوبی نشان می‌دهد که قفل دیجیتال (رمز، کارتی و اثر انگشتی) مجهز به چنین سیستمی برای هر مکان مسکونی، تجاری، اداری، نظامی، آموزشی، تفریحی و ورزشی ضروری است. اما به یاد داشته باشید هر برند و قفلی ارزش خریدن را ندارد و اگر می‌خواهید امنیت، آرامش و راحتی داشته باشید، حتماً قبل از خرید از افراد متخصص قفل دیجیتال مشاوره بگیرید.

شرکت ما هم به خاطر تضمین امنیت و آرامش مشتریان عزیز، تیمی متشکل از افراد متخصص و مجرب تشکیل داده است تا مشاوره رایگان و اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند و به آن‌ها قفل با کیفیت و با قیمت مناسب را پیشنهاد دهند. عمده پیشنهاد متخصصان شرکت ما به کاربران برند سامسونگ، گیت من و یال است. چرا که نه تنها باور دارند، بلکه معتقدند انتخاب هر مدلی از این برندها برای سالیان سال امنیت، آرامش و راحتی شما را فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که شرکت ما علاوه بر مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

قفل دیجیتال

کلام پایانی

قفل‌های متعددی به این سیستم مجهز هستند. اما همان‌طور که در بالا اشاره شد، شرکت ما قفل با کیفیت و با قیمت مناسب وارد و عرضه می‌کند تا همه اقشار جامعه در اوج ناامنی صاحب امنیت، آرامش و راحتی شوند. به همین خاطر ما فقط و فقط می‌توانیم قفل‌های با کیفیت خوب و عالی سامسونگ، گیت من و یال را به مشتریان پیشنهاد کنیم. چرا که این برند‌ها بهترین، برترین و قوی‌ترین قفل‌های دیجیتال را تولید و عرضه می‌کنند. البته به خواسته مشتریان احترام می‌گذاریم. اگر قفل و یا برند خاصی مد نظر آن‌ها باشد و برای خرید آن اصرار کنند، قطعاً و یقیناً در کم‌ترین زمان ممکن همراه با گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش برای آن‌ها فراهم خواهیم کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت، شرایط نصب، خدمات و … می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید و یا از محصولات شرکت ما بازدید کنید. به هر حال تحت هر شرایطی هدف ما تضمین و هدیه دادن امنیت، آرامش و راحتی مشتریان می‌باشد.

برای اطلاع از محصولات جدید قفل دیجیتال سامسونگ پیج اینستاگرام ما را دنبال فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها