سیستم امنیت خروج قفل الکترونیکی هوشمند

سیستم امنیت خروج قفل الکترونیکی

این مدل قفل‌های دیجیتال (قفل رمزی، کارتی و اثر انگشتی) دارای سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌ای می‌باشند که امنیت محل زندگی و یا کسب ‌و کار شما را افزایش می‌دهند. یکی از این سیستم‌های امنیتی قفل‌های هوشنمد سامسونگ، سیستم امنیت خروج می‌باشد که با فعال کردن این سیستم به‌محض باز کردن درب از داخل، قفل (رمز، کارتی و اثر انگشتی) هشدار می‌دهد.

قفل الکترونیکی هوشمند

این نوع قفل‌ها از روش دسترسی سریع، آسان و همراه با امنیت بالا (رمز، کارت و اثر انگشت) برخوردار هستند. بدنه و مغزی آن‌ها از جنس فلز، فولاد و آلومینیوم تشکیل شده است. در مقابل فشار، ضربه و حرارت بسیار مقاوم هستند. مجهز به سیستم امنیتی پیشرفته‌اند. قفل های هوشمند جزو امن‌ترین، قوی‌ترین و مدرن‌ترین قفل‌های موجود در بازار شناخته شده‌اند. این محصولات فوق امنیتی قابلیت نصب بر روی درب چوبی، فلزی، ضد سرقت و سکوریت (شیشه‌ای) را دارند. در اروپا، آمریکا و آسیای شرقی مقبولیت عام پیدا کرده‌اند.

در واقع قفل الکترونیکی هوشمند به جهت داشتن تکنولوژی پیشرفته از آن تحت عنوان قفل ضد سرقت و یا قفل امنیتی یاد می‌کنند. چرا که امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز را به صورت صد در صدی تأمین می‌کند. مهم‌ترین و برترین تکنولوژی این قفل‌ها عبارت‌اند از: قابلیت اتصال به سیستم هوشمند‌سازی داخلی، کنترل از راه دور (ریموت و اپلیکیشن)، آلارم هشدار (ضد سرقت، ضد حریق و ضد شوک)، ضد هک، سیستم امنیت خروج، قفل کودک، قفل اتوماتیک، حریم خصوصی (شب‌ بند)، رمز میهمان، تابع خیالی و … .

مطمئنم به دنبال خرید و نصب چنین قفل‌هایی هستید، چرا که امنیت و آرامش جانی و مالی برای شما مهم است. خصوصاً در این برهه زمانی که ناامنی، سرقت و … روبه فزونی است. بنابراین این قفل‌ها را از شرکت و فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید که علاوه بر قیمت مناسب، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش به شما ارائه دهد.

در این راستا شرکت ما بهترین قفل الکترونیکی هوشمند (سامسونگ، گیت من و یال) را به‌صورت اورجینال و با قیمت مناسب به همراه مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات‌رسانی پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

سیستم امنیت خروج

یکی از سیستم‌های امنیتی قفل الکترونیکی می‌باشد. اختیار فعال کردن این سیستم بر عهده مشتری است و هر زمانی که بخواهد می‌تواند آن را فعال یا غیرفعال می‌کند. در واقع با فعال کردن این سیستم به محض این‌که کسی درب خانه و یا محل کار شما را از داخل باز کند، شما (از طریق اپلیکیشن) مطلع خواهید شد. در واقع این سیستم به این دلیل تعبیه شده است که اگر افراد غیرمجاز از طریق پنجره وارد خانه شما شده، باخبر شوید. بنابراین با نصب قفل الکترونیکی هوشمند شما تمام راه‌ها را بر روی افراد غیرمجاز خواهید بست، به‌طوری که حتی جرئت نزدیک شدن به درب خانه شما را نخواهند داشت.

بنابراین امنیت مالی و جانی خود را با خرید و نصب این قفل‌ها تضمین کنید. لازم به ذکر است که خرابی این قفل‌ها بسیار، بسیار کم است و به صورت بلندمدت کارایی دارند. البته مشتریان عزیز فراموش نکنند که منظور ما برند معتبر جهانی مانند (سامسونگ، گیت من، یال و روک) است، زیرا برخی برندها در بازار مشاهده می‌شوند که نه تنها کیفیت خوبی ندارند، بلکه کارایی آن‌ها به صورت کوتاه‌مدت است. لذا مشتریان عزیز حتماً به برند و کشور سازنده، قیمت و آپشن‌های آن توجه داشته باشند. در صورتی که وقت کافی برای تحقیق و مطالعه ندارید، با شرکت ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

اهمیت سیستم امنیت خروج قفل الکترونیکی هوشمند

امنیت خانه و محل کار جزء موارد مهمی است که مشتریان عزیز باید به آن توجه کنند. خصوصاً در حال حاضر که سرقت، ناامنی و … در جامعه روبه افزایش است. بنابراین با فعال کردن و استفاده از این سیستم‌های امنیتی، می‌توانید مانع ورود و خروج افراد غیرمجاز به داخل خانه و محل کار خود شوید. اما اگر مشتریان عزیز بخواهند تمام سیستم امنیتی (مانند چشمی، دوربین و …) را نصب کنند. مطمئناً باید هزینه بسیار بالایی بپردازند، در حالی که سیستم‌های دیجیتالی وارد بازار شده است که نه تنها قیمت بسیار مناسبی دارند، بلکه به صورت یکجا امنیت ورود و خروج خانه و محل کار شما را تضمین می‌کنند.

قفل دیجیتال (کارتی، رمزی و اثر انگشتی) یکی از این ابزار‌های دیجیتالی است که به‌طور هم‌زمان امنیت، آرامش و راحتی برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده است، این نوع قفل‌ها مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم‌های امنیتی هستند. یکی از این سیستم‌ها «سیستم امنیت خروج قفل الکترونیکی هوشمند» است که با فعال کردن آن می‌توانید خروج هر فرد را از خانه به صورت آنلاین مدیریت کنید و یا از خروج آن‌ها مطلع شوید.

بنابراین وظیفه این سیستم تضمین امنیت و آرامش مشتریان گرامی است. از این‌رو علاوه بر این‌که شما هزینه کمتری خواهید پرداخت، از مزایای دیگر قفل الکترونیکی هوشمند نیز استفاده خواهید کرد. خصوصاً اگر این قفل را از شرکت و فروشگاه معتبر خریداری کرده باشید. چرا که شرکت و فروشگاه معتبر در تمام شرایط و در هر زمانی که مشتری به مشاوره، خدمات و … نیاز داشته باشد در کم‌ترین زمان ممکن (شبانه روزی) به آن‌ها خدمات می‌دهد و برای حسن نیت، محصولات خود را همراه با مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت قفل، کیفیت و برندهای معتبر، خدمات رسانی (نصاب، مشاوره و …) با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از محصولات جدید قفل دیجیتال پیج اینستاگرام آراد لاک را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

تازه ترین نوشته ها